×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
بیمه آسیا با توجه به توانمندی های فنی و نیروی انسانی، باید پرچمدار صنعت بیمه باشد

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، دکتر استاد هاشمی، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نخستین روز برگزاری همایش بزرگ مدیران بیمه آسیا، در سخنانی با ارزیابی مثبت از عملکرد بیمه آسیا به عنوان بزرگترین بیمه خصوصی کشور و اظهار رضایت از حضور در این همایش بزرگ، اظهار داشت: برگزاری اینگونه همایش ها آورده علمی و عملیاتی در پی دارد و امیدوارم این نتایج برای تداوم موفقیت‌های بیمه آسیا مثمر ثمر باشد .

رئیس کل بیمه مرکزی در ادامه با اشاره به تغییر شاخص‌ها در تعیین توانگری مالی شرکت‌های بیمه، بیان داشت: در حال طراحی رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه با شاخص‌های شبکه فروش، ارزیابان خسارت و … هستیم تا فضای انتخاب شرکت‌های بیمه برای مشتریان تسهیل شود.

دکتر استاد هاشمی در ادامه افزود، بیمه آسیا با قدمت طولانی، پورتفوی خوب، پشتوانه مالی و کارشناسان زبده و کارآمد می‌بایست پرچمدار صنعت بیمه کشور باشد.

رئیس کل بیمه مرکزی با انتقاد از پذیرش پورتفوهای بزرگ توسط شرکت‌های کوچک اذعان داشت، در این فرایند و عدم توانایی شرکت‌های کوچک در انجام تعهدات بیمه‌ای، مشکلات بسیاری به وجود می‌آید و کل صنعت بیمه کشور متضرر می‌شود.

دکتر استاد هاشمی، همکاری با پلیس راهور در خصوص کروکی آنلاین، ایجاد بزرگترین صندوق پژوهش و فناوری کشور، تصویب آئین نامه اینشورتک ها و ارائه طرح های جدید در نمایشگاه الکامپ را مهم‌ترین فعالیت های اخیر بیمه مرکزی عنوان کرد.

رئیس کل بیمه مرکزی در پایان با اشاره به تقدیر و تشکربیمه مرکزی از بیمه آسیا در سال گذشته، اظهار داشت: با توجه به عملکرد و ارائه خدمات شایسته بیمه‌ای بیمه آسیا و ایجاد آرامش برای مردم امیدواریم بیمه آسیا در سال آینده نیز حائز تقدیر و تشکر باشد.

گفتنی است بیمه آسیا در سال ۱۴۰۲ در پی بررسی بیمه مرکزی از عملکرد مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران بیمه آسیا، فعالیت این شرکت بر اساس گزارش کمیته ارزیابی نهاد ناظر، در رعایت مصوبات شورای عالی بیمه، مثبت و شایسته تشویق ارزیابی شد.

بر اساس این گزارش، دکتر استاد هاشمی در حاشیه این همایش، در جمع صمیمانه مدیران و روسای شعب بیمه آسیا حضور یافت و از نزدیک با آنان گفت و گو کرد و به پرسش های آنها پاسخ گفت.


-----
----------------