×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ دی , ۱۴۰۳

به گزارش رویداد جدید ، محمد جعفری، مدیر خلاقیت و اکتشاف مرکز نوآوری پلنت، از دستاوردهای این مرکز در تبدیل ایده‌ها به محصولات نوآورانه خبر داد و اظهار داشت : این واحد که از بهمن ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرده، تاکنون حدود ۵۳۰ ایده ورودی دریافت کرده است. از این میان، ۸۰ ایده برای تست و توسعه انتخاب شده‌اند که منجر به تولید ۳۰ محصول اولیه (MVP) شده است. از این تعداد، ۸ محصول موفق به ورود به بازار شده‌اند.
جعفری با اشاره به تمرکز این مرکز بر حوزه‌های بیمه، مالی و سلامت بیان کرد: یکی از محصولات شاخص ما، بیمه پارامتریک کشاورزی است که با ترکیب داده‌های ماهواره‌ای و هواشناسی توسعه یافته و هم‌اکنون در مرحله دریافت مجوز از بیمه مرکزی قرار دارد.
وی همچنین از پروژه اسمارت راید به عنوان محصول دیگری یاد کرد و گفت: با گیمیفیکیشن رفتار رانندگان، نخستین گام در جهت رفتارمحور کردن بیمه‌های اتومبیل را برداشته است.
جعفری در ادامه افزود: برخی از محصولات مانند پروژه ریزآموز با هدف ارتقای شیوه آموزش در سازمان‌ها طراحی شده‌اند. این محصول که با متد میکرو لرنینگ و گیمیفیکیشن توسعه یافته، از سوی بیمه مرکزی به عنوان یکی از ایده‌های برتر شناخته شده و نیازی به مجوز ندارد.
او همچنین تاکید کرد : مدل‌های مختلفی از محصولات در این مرکز طراحی و ارائه شده که برخی از آن‌ها نیاز به دریافت مجوز از بیمه مرکزی دارند و برخی دیگر به عنوان ابزارهای تکمیلی برای شرکت‌های بیمه قابل استفاده هستند.
مرکز نوآوری پلنت در نمایشگاه روز بیمه از چندین محصول خود رونمایی کرده و آماده همکاری با شرکت‌های بیمه برای پیاده‌سازی این نوآوری‌ها در فرآیندهای سازمانی است.

-----
----------------