×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ خرداد , ۱۴۰۳
تاکید اعضای هیات مدیره و سهامدار عمده شرکت آلومینیوم ایران بر تسریع در راه اندازی و تکمیل پروژه مولد اضطراری ایرالکو

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی و صنعتی ایرالکو؛ مهندس متولیان سرپرست مدیریت عامل و ریاست هیات مدیره ایرالکو به همراه سایر اعضای هیات مدیره، مدیر کارخانه، جمعی از معاونین و مدیران و همچنین رئیس شورای اسلامی کار کارخانه ضمن حضور در محل پروژه، از آخرین مراحل ساخت و نصب تجهیزات و روند پیشرفت پروژه مولد اضطراری ایرالکو، بازدید نمودند.

رویداد جدید | تاکید اعضای هیات مدیره و سهامدار عمده شرکت آلومینیوم ایران بر تسریع در راه اندازی و تکمیل پروژه مولد اضطراری ایرالکو

آقای محسن محمدی سهامدار عمده و عضو هیات مدیره ایرالکو، ضمن تقدیر و ارج نهادن به تلاش های صورت پذیرفته توسط کارگران شریف ایرالکو در این پروژه، بر تسریع در راه اندازی و تکمیل اجرای این پروژه مهم، حیاتی و ملی و لزوم راه اندازی به موقع این پروژه مطابق برنامه ریزی بعمل آمده به منظور جلوگیری از هرگونه تاخیر در بهره برداری، به عنوان اولویت حائز اهمیت که منافع ملی و شرکت را در بر دارد، تاکید نمودند.

با توجه به فرارسیدن پیک مصرف برق در فصل تابستان و ناترازی انرژی و کمبود برق در کشور و تاکید وزارتین نیرو و صمت مبنی بر الزام شرکت های بزرگ مصرف کننده برق به کاهش میزان مصرف، با تلاش و پیگیری سهامداران اصلی ایرالکو، مولدهای اضطراری برق به ارزش ۲۶ میلیون یورو خریداری و جهت جلوگیری از خروج دیگ های احیاء از مدار و در نتیجه کاهش میزان تولید در شرف بهره برداری می باشند.

شایان ذکر است در حال حاضر پروژه مذکور با یاری خداوند متعال و زحمات همکاران محترم در بخش واحدهای فریم ۵ در روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید و در بخش واحد فریم ۶ باحدود ۳۲% پیشرفت ، به کار خود ادامه میدهد .

در این بازدید همچنین مدیرکارخانه و مدیر توزیع برق به تشریح جزئیات اقدامات و فعالیت های انجام شده در خصوص این پروژه پرداختند.

رویداد جدید | تاکید اعضای هیات مدیره و سهامدار عمده شرکت آلومینیوم ایران بر تسریع در راه اندازی و تکمیل پروژه مولد اضطراری ایرالکو


-----
----------------