×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
تحلیل اطلاعات و داده کاوی از مهمترین اولویت های صنعت بیمه است

 به گزارش رویداد جدید به نقل از اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی با تاکید بر ضرورت توسعه نوآوری در صنعت بیمه و اعلام این مطلب، اظهار داشت: اصحاب رسانه و تحلیل در کنار سایر ارکان بیمه از بازیگران اصلی این صنعت به شمار می آیند که در حوزه تدوین پیوست فناورانه، نقش مهمی را ایفا می کنند.
رئیس کل بیمه مرکزی، رویکرد فناورانه را بخش لاینفک صنعت بیمه توصیف کرد و افزود: روند پرشتاب توسعه فناوری به عنوان نیاز اساسی صنعت بیمه با شدت و حدت ادامه خواهد یافت.
دکتر استادهاشمی با تاکید بر انسجام صنعت بیمه و تدوین مدل های جدید کسب و کار، خاطرنشان کرد: نهاد ناظر صنعت بیمه در بخش فناوری کسب و کار به عنوان یک شتابنده عمل می کند و به هیچ عنوان در میدان رقابت با شرکت ها و بازیگران صنعت بیمه حاضر نخواهد شد.
وی استقبال عمومی از غرفه های صنعت بیمه در نمایشگاه الکامپ را از نشانه های اقبال عمومی به این صنعت دانست و تصریح کرد: فرایند بیمه گری دیجیتال تا پایان سال ۱۴۰۳ باید به مرحله قابل قبولی برسد و شرکت هایی که از قافله فناوری عقب می مانند شرایط دشواری را در پیش رو خواهند داشت. 
رئیس شورای عالی بیمه در بخش پایانی سخنان خود از اهمیت تجمیع داده ها در صنعت بیمه سخن گفت و افزود: تحلیل اطلاعات و داده کاوی از مهمترین اولویت های صنعت بیمه است و امیدواریم شرکت های بیمه در این امر مشارکت کنند.
گفتنی است در این آیین از مدیران عامل شرکتهای بیمه ای  و استارت آپ ها و شرکت های فناور، رسانه های فعال در حوزه دیجیتال و عوامل برپایی رویداد اخیر اینشورتک و نمایشگاه الکامپ با اعطای لوح، تقدیر شد.
 

-----
----------------