به گزارش رویداد جدید به نقل از منطقه بینالمللی نوآوری ایران، ثبتنام دومین کمپ ملی بازاریابی در منطقه بینالمللی نوآوری ایران ایران آغاز شد.
در این کمپ آموزشی، با همراهی متخصصان برجسته بازاریابی و استراتژی، به بررسی عمیقترین اصول بازاریابی تطبیقی پرداخته و ابزارها و تکنیکهای کاربردی برای تحول کسبوکارها معرفی میشود.
کارگاههای عملی با بررسی ابزارهای دیجیتال، تحلیل دادهها، و طراحی استراتژیهای پیشرفته بازاریابی، بخش اصلی این کمپ خواهد بود.
همچنین شبکهسازی حرفهای شامل فرصتهایی برای ایجاد ارتباطات فردی و تجاری و همچنین آشنایی با مدلهای تطبیقی جهانی شامل یادگیری از تجربیات موفق شرکتهای بینالمللی و تطبیق آن با بازار ایران، از بخشهای جانبی این کمپ آموزشی ۳ روزه است. این کمپ آموزشی با حضور دیاکو نوروزی، استراتژیست بازاریابی و برند و سرپرست اسبق بازاریابی شرکت DELL و مشاور ارشد بازاریابی Audi و همچنین محمدرضا صدقیانیفر، عضو انجمن بینالمللی مدیریت استراتژیک و محقق و مشاور در گروه بینالمللی McKinsey – Boston برگزار میشود.
این رویداد برای مدیران و کارشناسان بازاریابی و افراد یا شرکتهایی که در طراحی و توسعه بازار سازمان خود نقش دارند، مناسب است.
از اهداف این رویداد میتوان به کمک به رفع چالشها و موانع شرکتهای دانشبنیان و فناور در بازاریابی محصولات اشاره کرد. این رویداد همراه با حمایت ۲۵ درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکتهای دانشبنیان و حمایت ۳۵ درصدی منطقه بینالمللی نوآوری ایران از شرکتهای عضو است. کمپ ملی بازاریابی، دومین کمپ ملی آموزشی منطقه بین المللی نوآوری ایران در حوزه فروش و بازاریابی است که روزهای ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه سالجاری در این منطقه برگزار خواهد شد.
اولین کمپ ملی آموزشی این حوزه دیماه سال گذشته با موضوع فروش در پارک فناوری پردیس برگزار شده بود.شرکتکنندگان این رویداد، گواهینامه معتبر از سوی منطقه بین المللی نوآوری ایران دریافت خواهند کرد.لازم به ذکر است بازاریابی تطبیقی یا مبدل (Adaptive Marketing) بهعنوان یکی از رویکردهای نوین بازاریابی، راهحلی جامع برای مواجهه با چالشهای بحرانهای اقتصادی، تحریمها، و نوسانات بازار ارائه میدهد.
بر اساس این گزارش، علاقهمندان جهت ثبت نام تا تاریخ ۱۰ بهمنماه ۱۴۰۳ فرصت دارند به وبسایت www.karnostartup.ir مراجعه نمایند و یا با شماره ۰۲۱۷۶۲۵۱۰۶۵ تماس حاصل نمایند.