×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
جهش تولید سه محصول در ذوب آهن اصفهان

 بر اساس گزارش ثبت شده در کدال در ۲ ماهه ابتدایی سال جاری ۱۸۵ هزار ۹۴۲ تن تیرآهن در این مجتمع عظیم صنعتی تولید شده و این در حالی است که این محصول در مدت مشابه سال قبل تولید ۱۶۸ هزار و ۴۰۴ تنی را به ثبت رسانده بود . این روند ، حاکی از جهش ۱۰ درصدی در تولید این محصول است.
در محصول ارزش افزای کلاف، رشد تولید ۴۳ درصدی بدین ترتیب به ثمر نشست که طی ۲ ماهه ابتدایی سال جاری ۱۰ هزار ۳۷۶ تن تولید این محصول ثبت شد در صورتی که تولید کلاف طی همین مدت در سال گذشته ۶ هزار و ۱۷ تن بوده است.
شمش چدن نیز به دلیل تعمیرات بخش فولادسازی، جهش تولید چشمگیری نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد و با ثبت تولید ۴۶ هزار۲۴۳ هزار تنی طی دو ماه ابتدای سال جاری همراه بود . این عدد در مدت مشابه سال قبل ۴ هزار ۶۶۵ تن بوده است.
گفتنی است تیرآهن پرفروش‌ترین محصول ذوب آهن در بازار داخلی نیز بشمار می‌آید و میلگرد دومین محصول پرفروش شرکت ذوب آهن اصفهان می‌باشد که سهمی ۱۳ درصدی را به خود اختصاص داده است.
با توجه به اتمام تعمیرات بخش فولاد سازی ذوب آهن اصفهان می توان انتظار داشت که روند افزایش تولید این مجتمع عظیم صنعتی تسریع شود .


-----
----------------