×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۳ شهریور , ۱۴۰۳

به گزارش رویداد جدید به نقل از اداره کل ارتباطات و شرکت ارتباطات سیار ایران، بزرگترین رویداد نمایشگاهی و کنفرانس سالانه حوزه «فناوری و الکترونیک» عراق از امروز سه شنبه ۱۳ تا ۱۶ شهریور جاری (۳ تا ۶ سپتامبر ۲۰۲۴) در نمایشگاه بین المللی اربیل با حضور عناصر اکوسیستم دیجیتال آغاز به کار می کند.

اهمیت «ارتقای بازار محلی و دسترسی مصرف کنندگان به محصولات در سطح جهانی» در چارچوب اهداف برگزاری نمایشگاه «هایتکس»، منجر به متقاعدسازی همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه خاورمیانه برای حضور در این رویداد شد.

همراه اول به عنوان یکی از اصلی ترین بازیگران عرصه ارتباطات دیجیتال کشور و خاورمیانه که معتقد است اپراتورها به منظور باقی ماندن در فضای رقابت دیجیتال، باید از اپراتور همراه (Telco) به سمت اپراتور دیجیتال (Techco) حرکت کنند، با شعار «اتصال به آینده هوشمند» به HITEX رفته است.

حضور در قالب سه بخش تخصصی «سرمایه گذاری»، «خدمات دیجیتال» و «سرویس های مخابراتی» همسو با محورهای موضوعی اصلی هایتکس و تمرکز بر حوزه خدمات کسب و کار سازمانی، از جمله برنامه های همراه اول برای این نمایشگاه است.

اپراتور اول تلفن همراه کشور ضمن غنیمت شمردن مشارکت در محیطی با حضور ۲۰۰ برند معتبر بین المللی از ۸۵ کشور جهان، به دنبال شبکه سازی، گسترش بازار و نمایش نوآوری ها و دستاوردهای دیجیتال نخبگان کشورمان است.

نمایشگاه بین المللی فناوری هایتکس امسال در قالب هشت محور موضوعی «فناوری آینده نگر»، «فناوری مصرف کننده»، «مخابرات»، «شبکه و امنیت»، «هوش مصنوعی»، «اینترنت اشیاء»، «فناوری بلاکچین» و «کسب و کارهای الکترونیکی» میزبان برندهای نامداری همچون اپل، میروتک، هواوی، آنر، کورک، تیپ تاپ و ناس والت در زون های محصولات فناوری، نرم افزاری، مخابراتی، تجارت الکترونیک و فناوری مالی است.

در حاشیه هایتکس نیز همچون تمامی رویدادهای معتبر بین المللی، بخشی با عنوان «ستاره های آینده» برگزار می شود که پاتوقی برای استارتاپ ها، صاحبان ایده، مربیان و سرمایه گذاران است و در مجموع به دنبال ضریب بخشی به مقوله کارآفرینی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------