×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
دومین انتصاب بانوان در رده مدیران ارشد فولاد کویر

 به گزارش رویداد جدید به نقل از ارتباطات فولاد کویر مراسم تودیع و معارفه معاونت مالی فولاد کویر با حضور اعضای هیئت مدیره و سایر معاونین این شرکت برگزار شد. 

مدیرعامل فولاد کویر در این مراسم از زحمات محمدرضا هرمزی نژاد که از سال ۱۳۹۰ به عنوان معاونت مالی این مجموعه فعالیت داشتند تقدیر و تشکر نموده اند و ضمن آرزوی سلامتی و آرامش در دوران بازنشستگی، ایشان را به عنوان مشاور مالی فولاد کویر منصوب کردند. 

احمد خوروش ضمن بیان اهمیت ویژه مدیریت مالی در سازمان گفت: مدیریت مالی یکی از مهمترین جنبه های کسب و کار و از ابعاد حیاتی آن است که همیشه برای انجام درست آن به سطح دانش عالی در مدیریت مالی احتیاج است که آقای هرمزی نژاد به بهترین شکل آن را انجام داده‌اند و اکنون نیز با حضور  سرکار خانم دکتر بهرامی قطعاً این مسیر ادامه خواهد یافت.

در ادامه این مراسم هما بهرامی، به عنوان قائم مقام مالی مجتمع فولاد کویر معارفه شد. هما بهرامی دانش آموخته دکترای مالی و  از مدیران فولاد کویر بوده است. 

این دومین انتصاب بانوان در سطوح ارشد مجتمع فولاد کویر است. سال گذشته نیز فاطمه پهلوانی به عنوان معاونت منابع انسانی فولاد کویر منصوب شد.


-----
----------------