گروه : بانک و بیمه
به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، دکتر علی جباری در بازدید از شعبه بعثت با مردم و زیاندیدگان گفتوگو کرد و در جریان پرداختها و آخرین اقدامات و عملکرد شعبه قرار گرفت.
مدیر شعبه نیز گزارشی از فرایند پذیرش کارشناسی، پرداخت خسارت اتومبیل، صدور در رشتههای مختلف و پرداخت خسارت سایر رشتهها ارائه کرد.
مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران ضمن تقدیر از عملکرد مدیر و همکاران شاغل در این شعبه از رضایتمندی مراجعان در برخورد و نحوه پرداخت خسارت شعبه بعثت ابراز خوشحالی کرد و با توجه به اینکه رسالت بیمه ایران بهعنوان بزرگترین بیمه دولتی، ارائه خدمات بینظیر به مردم و جلب رضایت آنهاست؛ تلاش و مشارکت بیشتر همراه با همدلی و استفاده بهینه از ایدههای نو با تفکر نواندیشانه همکاران و نمایندگان در بهبود امور را خواستار شد.
وی با اشاره به اینکه باید هر یک از کارکنان و نمایندگان بیمه ایران از برند و جایگاه این شرکت حفاظت و حراست کنند؛ بر اصلاح فرایند پرداخت خسارت در شعبه و استفاده از تکنولوژیهای روز مانند هوش مصنوعی جهت تسریع و بهبود روند پرداخت خسارت تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران در پایان ضمن تشکر از دکتر عبدالناصر همتی وزیر امور اقتصادی و دارایی برای حمایت از بیمه ایران با هدف ارائه خدمت به مردم و بازگشت به دوران درخشان عملکردش؛ جلب رضایت مردم، مشتری مداری، صدور پوششهای بیمهای مناسب برای بیمهگزاران و صیانت از مردم و سرمایههای آنها را در مقابل خطرات و ریسکهای مختلف، رسالت شرکت سهامی بیمه ایران برشمرد.
گفتنی است؛ حق بیمه تولیدی شعبه بعثت بیمه ایران در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری ۱۰۲ درصد افزایش داشته است.
https://rooydadejadid.ir/?p=109025