×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳
رشد صدور بیمه نامه در ۱۰ رشته بیمه‌ای/ هواپیما پیشتاز رشد در صدور بیمه‌های بیمه رازی

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، پرونده عملکرد بیمه رازی در سال ۱۴۰۲ با حق بیمه تولیدی ۶۳ هزار و ۲۳۴ میلیارد و ۹۵۳ میلیون ریال و پرداخت ۳۷ هزار و ۹۴۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال خسارت بسته شد، اما در این بین این شرکت در برخی رشته‌ها عملکرد قابل توجهی داشته که در این گزارش قرار بر آن است تا هر رشته بیمه‌ای در رشد صدور تعداد بیمه نامه مورد بررسی قرار گیرد.

بررسی‌ها حکایت از آن دارد که در سال ۱۴۰۲، ۹۳۶ هزار و ۹۹۶ بیمه نامه توسط بیمه رازی صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۳ درصدی را تجربه کرده است.

این تعداد بیمه نامه در حالی صادر شده که شرکت بیمه رازی در ۱۴ رشته بیمه‌ای فعالیت دارد و بیش‌ترین تعداد بیمه نامه با ۴۴۴ هزار و ۲۶۸ مورد مربوط به بیمه نامه ثالث و حوادث راننده است، ناگفته نماند بیشترین تعداد صدور بیمه نامه در سال ۱۴۰۱با ۳۸۱ هزار و ۸۲۹ بیمه نامه مربوط به رشته ثالث و حوادث راننده بوده است.

براساس این گزارش، رشته هواپیما، درمان مسافرتی و باربری و پول در سال ۱۴۰۲ در رشد تعداد بیمه نامه عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته‌اند که در رشته هواپیما رشد ۴۸۴ درصدی، در رشته درمان مسافرتی رشد ۱۴۰ درصدی و در رشته باربری و پول رشد ۷۴ درصدی به ثبت رسیده است.

این آمار در حالی منتشر شده که رشته هواپیما در سال گذشته، شاهد صدور ۱۴۶ بیمه نامه، درمان مسافرتی ۹۳ هزار و ۱۵۲ بیمه نامه و رشته باربری و پول ۶ هزار و ۵۳۲ بیمه نامه بوده است.

اما بررسی‌ها نشان از آن دارد که برخی رشته‌ها در تعداد بیمه نامه صادره کاهش قابل توجهی را تجربه کرده‌اند که از آن‌ها می‌توان به عمر و سرمایه گذاری با افت ۴۳ درصدی، عمر زمانی با افت ۲۵ درصدی و کشتی با افت ۱۸ درصدی اشاره کرد.

رشته عمر و سرمایه گذاری که با افت ۴۳ درصدی همراه بوده در سال ۱۴۰۲ ۱۵ هزار و ۲۰۲ بیمه نامه به عنوان این رشته صادر شده و این در حالی است که برای رشته عمر زمانی نیز ۱۹ هزار و ۳۰۱ بیمه نامه صادر شده است.

در نهایت می‌توان گفت، شرکت بیمه رازی در صدور بیمه نامه‌های هواپیما و درمان مسافرتی رشد بیش از ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده و در کنار آن در ۱۰ رشته آتش سوزی، بدنه خودرو، انرژی، هواپیما، حوادث، درمان مسافرتی، مسئولیت، باربری و پول، مهندسی و ثالث و حوادث راننده رشد صدور تعداد بیمه نامه را تجربه کرده است.


-----
----------------