×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳

تیم فوتبال چادرملو با شکست دریا بابل بالاتر از فجرسپاسی در رتبه دوم قرار گرفت و به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد تا بعد از سال‌های طولانی فوتبال یزد نماینده‌ای در لیگ برتر فوتبال داشته باشد.

تیم فوتبال چادرملو با حضور ۱۸ هزار هوادار در ورزشگاه شرایط جوی جالبی را تجربه می‌کرد اما استرس صعود به لیگ برتر باعث شده بود تا تیم دریا بابل در دقایق ابتدایی خطرناک‌تر ظاهر شوند و چندبار روی دروازه این تیم حضور پیدا کنند.

در ادامه مسابقه چادرملو توسط بازیکن گلزنشان یحیی زاده توانستند دروازه دریا بابل را باز کنند و ادامه مسابقه را با خیال آسوده‌تری دنبال کنند و استرس دقایق ابتدایی را نداشته باشند.

نیمه دوم با برتری چادرملو و تسلط آنها روی توپ و میدان ادامه پیدا کرد و بازیکنان چادرملو حملاتی را هم روی دروازه دریای بابل شکل دادند اما موفق به گلزنی نشدند.

در ثانیه‌های پایانی مسابقه بهترین موقعیت دریا بابل ایجاد شد و توپ با اختلاف اندک از مقابل پای مهاجم دریا عبور کرد و توپ به شکل عجیبی به گل تبدیل نشد.

در نهایت چادرملو با پیروزی در این مسابقه توانست تاریخسازی کند و بعد سال‌های طولانی به لیگ برتر صعود کنند و این شبی فراموش نشدنی برای مردم استان یزد خواهد بود.

در سوی دیگر تیم فوتبال دریا بابل با شکست در این مسابقه به مسابقات لیگ دسته دوم سقوط کرد و در این مسابقه روی تلخ و شیرین فوتبال به نمایش گذاشته شد!


-----
----------------