×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
شرکت اپال پارسیان سنگان، پیشگام در اخذ گواهینامه استاندارد مدیریت انرژی (ISO 50001)

به گزارش رویداد جدید به نقل از واحد اطلاع رسانی و تبلیغات؛ نوری  در ابتدا این دستاورد را حاصل تلاش بی وقفه کلیه واحد های  مجتمع عنوان کرد و افزود: پس از اتمام ممیزی استاندارد مدیریت انرژی در مرحله دوم و وفق گزارش نهایی سر ممیز شرکت اپال پارسیان سنگان اس جی اس (SGS)،  واحد توسعه شرکت اپال پارسیان سنگان به نمایندگی از مجموعه ، موفق به اخذ استاندارد مدیریت انرژی ( ISO 50001) گردید .

نوری با بیان اینکه شرکت مذکور در منطقه صنعتی و معدنی سنگان  تنها شرکتی است که موفق به اخذ این استاندارد شده است افزود: با اخذ این دستاورد بزرگ،  مصرف انرژی در ۱۲ ماه اول اجرا به میزان ۵ درصد کاهش خواهد یافت.

نوری خاطر نشان کرد: از مزایای گواهینامه ISO 50001می توان به صرفه جویی در هزینه انرژی، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای (GHG و اثرکربن)، ارزیابی و اولویت بندی اجرای فناوری های جدید مرتبط با مصرف انرژی ، افزایش آگاهی انرژی در میان کارکنان، بهبود و توسعه برندینگ شرکت در میان مشتریان و ذینفعان و همچنین ایفای تعهد مسئولیت های اجتماعی اشاره کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر برنامه مدیریت انرژی بر اساس دستورالعمل  و فرایند های اجرایی در دستور کار واحد مدیریت انرژی بوده و به صورت ماهیانه مورد پایش و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

مدیر توسعه شرکت در خاتمه ضمن تقدیر از حمایت های بی دریغ مدیر عامل شرکت و تلاش همکاران در راستای استقرار این استاندارد تصریح کرد: استقرار این سیستم، افتخار دیگری به افتخارات شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان افزود، بی شک  از امروز و با دریافت این گواهینامه مسئولیت مجموعه در خصوص افزایش بهره وری مصرف انرژی سنگینتر و نظارت ها بیش از پیش خواهد بود، امید است با کسب این مهم، بیش از پیش شاهد تسهیل و بهبود مدیریت انرژی و سایر منابع در شرکت باشیم .

-----
----------------