×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
شرکت ملی حفاری ایران نیز به طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوست

به گزارش رویداد جدید به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و دکتر «حمیدرضا گلپایگانی» مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، تفاهم‌نامه همکاری دو مجموعه در قالب طرح مهریار امضا شد.

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در این مراسم با اشاره به رشد چشمگیر منابع این بانک در دولت سیزدهم، گفت: منابع بانک از ۷۰هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ به ۲۷۵هزار میلیارد تومان در پایان سال ۱۴۰۲ رسیده و در حال حاضر از ۳۲۰هزار میلیارد تومان عبور کرده است.

وی با بیان اینکه منابع هر استان در همان استان به صورت قرض‌الحسنه وام داده می‌شود، افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هیچ‌گونه فعالیت سرمایه‌گذاری و شرکت‌داری انجام نمی‌دهد و همه منابع این بانک به صورت وام قرض‌الحسنه به مردم اعطا می‌شود.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همچنین از رشد قابل توجه پرداخت وام در این بانک طی سه سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته حدود ۳ میلیون و ۸۵۰هزار فقره وام قرض‌الحسنه به مشتریان پرداخت شده است.

دکتر «حمیدرضا گلپایگانی» مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، نیز در این مراسم با تقدیر از اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، از طرح مهریار بانک استقبال کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح، جبران بخشی از زحمات و تقویت رفاه کارکنان شرکت ملی حفاری ایران است.

وی ابراز امیدواری کرد با امضای این تفاهم‌نامه، شرکت ملی حفاری ایران بتواند به اهداف رفاهی خود برای کارکنان دست پیدا کند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به مزایای طرح مهریار برای کارکنان این شرکت، گفت: کارکنان علاوه بر دریافت وام قرض‌الحسنه، می‌توانند از سایر خدمات و مزایای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز بهره‌مند شوند.

در ادامه مراسم «مجتبی سخنور» مدیر ‌شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خوزستان با اشاره به استقبال دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی این استان از طرح مهریار، گفت: تا کنون ۴۵ نهاد دولتی و خصوصی در خوزستان به طرح مهریار پیوسته‌اند.

وی اظهار داشت: مشتریان طرح مهریار در استان خوزستان بیش از ۵۰هزار نفر نیرو دارند که حدود ۵۲هزار میلیارد ریال حقوق و مزایای کارکنان خود را از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران واریز می‌کنند.

در پایان این مراسم، تفاهم‌نامه همکاری در قالب طرح مهریار بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و شرکت ملی حفاری ایران امضا شد.

امضای این تفاهم‌نامه گامی مهم در راستای حمایت از حقوق و رفاه کارکنان شرکت ملی حفاری ایران است. با اجرای این طرح، کارکنان این شرکت می‌توانند از وام‌های قرض‌الحسنه با نرخ سود پایین و بازپرداخت مناسب برای رفع نیازهای خود استفاده کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


-----
----------------