×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
صندوق کارآفرینی امید برای ۳۲۰ نفر در خراسان رضوی شغل ایجاد کرد

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، امین خوش‌قامت در نشست خبری افزود: در این مدت در حوزه سایر تسهیلات اشتغال پرداخت شده از محل منابع وجوه مردمی، مبلغ ۹۲ میلیارد ریال پرداخت شده که از این طریق برای ۲۱۱ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی برای سایر تسهیلات اشتغال از محل سایر تفاهم‌نامه‌های منعقده با دستگاه‌های اجرایی مانند بنیاد برکت، بنیاد علوی، مدارس غیرانتفاعی، سازمان زندان‌ها، سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی و غیره مبلغ ۴۳۰ میلیارد ریال پرداخت شده که اشتغال‌زایی ۱۱۲ نفر را بدنبال داشته است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: در این بازه زمانی در بخش کشاورزی ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات، در بخش خدمات ۳۲۳ میلیارد ریال، در بخش صنعت ۱۴۴ میلیارد ریال و در بخش وام ضروری ۱۳۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: در این مدت ۱۵۷ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۵۷ متقاضی زن و ۴۹۰ میلیارد ریال به ۲۵۰ متقاضی مرد پرداخت شده است.

خوش قامت ادامه داد: پارسال مبلغ سه هزار و ۷۸۵ میلیارد و ۹۷۱ میلیون ریال اعتبار به صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی تخصیص یافت که ۹۳ درصد از این میزان به متقاضیان حوزه تولید و اشتغال پرداخت شده است.

به گفته وی، همچنین صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی سال گذشته با پرداخت این مبلغ تسهیلات توانست برای هزار و ۳۲۲ نفر اشتغال ایجاد کند.

-----
----------------