×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۴ شهریور , ۱۴۰۳
صیانت و حفظ شان بازنشستگان، با رویکردهای نوینی مانند واحد مددکاری بیمه ای توسعه یابد

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، مبرقعی در این ملاقات که با حضور تعدادی از معاونین و مدیران ستادی بیمه ایران همراه بود افزود: در شرایطی که سیاست های کلان دولت وفاق، وزارت امور اقتصادی و دارایی و همه مراجع ذیربط و حتی مراکز نظارتی، حمایت قانونمدارانه و کریمانه از بازنشستگان است، حتماً بیمه ایران باید با اهتمام و برنامه ریزی موثر همه ارکان شرکت، بویژه اداره کل منابع انسانی، مالی و بیمه های اشخاص ضمن همراهی با این رویکرد، نه تنها بهترین نقش و عملکرد را ایفاء نماید بلکه باید نسبت به سایر نهادها و سازمان ها الگو  باشد.
 عضو هیئت مدیره بیمه ایران با اشاره به شناخت کامل از دغدغه های همکاران بازنشسته گفت: بازنشستگان فرهیخته شرکت بویژه اعضای کانون اشراف دارند که سالها به نمایندگی از اعضای هیأت مدیره بیمه ایران در جلسات کانون حضور داشته و بسیاری از درخواست ها و دغدغه های آنان را بررسی و با تنظیم راهکارهای عملی و مبتنی بر ظرفیت های قانونی به عنوان پیشنهاد طی سالهای اخیر مطرح و اجرایی نموده ایم.
وی در ادامه از همراهی هیات مدیره با مدیر عامل شرکت در حمایت های معیشتی و رفاهی کارکنان و بازنشستگان قدردانی و خاطر نشان کرد: با همراهی و همکاری همه ارکان شرکت و تدوین راهکار های مناسب و بهره گیری از تمامی ظرفیت های قانونی بدنبال حفظ این روند و حتی ارتقاء و بهتر نمودن این حمایت ها هستیم.
در همین جهت معاون توسعه مدیریت و منابع باید با روشهای جدید در چارچوب مقررات موجود، به دنبال رفع دغدغه های رفاهی و معیشتی همکاران و بازنشستگان باشند. پیشنهاد دارم از ظرفیت، دانش و تجربه ارزشمند بازنشستگان برای بهره مندی از مزیت‌های قانونی در حوزه رفاهی و معیشتی عزیزان بازنشسته اهتمام داشته باشند.

مبرقعی در ادامه با اشاره به اقدامات و برنامه های خوبی که در خانه فرهنگ بیمه ایران برای ثبت افتخارات شرکت انجام می‌شود، گفت: نسل دوم بیمه ایران توانستند در حساس ترین دوره شرکت به نحوی پایه‌های شرکت را تحکیم بخشند که نسل های بعدی بتوانند به اتکاء آن حرکت و پیشرفت خوبی داشته باشند.
ایشان افزود: خانه فرهنگ بیمه ایران می تواند محلی برای تبلور تجربیات نسل های دوم و سوم شرکت باشد و با فراهم سازی امکانات بازدید عموم علاقه مندان از خانه فرهنگ  و استفاده رایگان بیمه گذاران فرهنگ سازی خوبی با کمک همکاران بازنشسته انجام شود.
خانه فرهنگ بیمه ایران می تواند خاستگاه و مرکز ایجاد و توسعه تاریخ شفاهی بیمه ایران و حتی صنعت بیمه کشور عزیزمان ایران و محل وقوع رویدادهای علمی فرهنگی نوآورانه، برای بیمه ایران و اهالی صنعت بیمه باشد و البته بازنشستگان می توانند در همه این اقدامات محور باشند.
عضو هیات مدیره و سرپرست بیمه ایران با یادآوری پیشنهاد خود در سال های گذشته مبنی بر راه اندازی و انتشار نشریه ویژه بازنشستگان گفت: مطمئنا این کار آثار و مزیت های متعددی دارد. مستند سازی خاطرات و تجربیات، انتقال اطلاعات مرتبط با فعالیت ها و مراکز رفاهی و درمانی، ثبت دانش و مهارتهای کاری و حرفه ای و آشنایی نسل کنونی و جدید با خبرگان و نقش آفرینان گذشته شرکت و ایجاد ارتباط معنوی بازنشستگان با شرکت از جمله ثمرات آن خواهد بود، ضمن اینکه هیات مدیره و سایر ارکان شرکت خود را مکلف به پاسخگویی به جامعه بازنشستگان با ایجاد ارتباط دو سویه و مستمر میداند.
مبرقعی در ادامه تصریح کرد: برای رفاه بهتر بازنشستگان در تهران باید چند شعبه منتخب در جهت ارائه خدمات بیمه درمانی در نظرگرفته شود تا شرایط بهتری فراهم و رضایت مندی حداکثری از همکاران بازنشسته ایجاد شود.
سرپرست بیمه ایران در پایان این نشست با بیان اینکه بازنشستگان شرکت همواره صدر نشین و شایسته تکریم و احترام ویژه هستند افزود: باید با بررسی ساختار تشکیلاتی و نمودار اداری حوزه منابع انسانی و امور مرتبط با بازنشستگان، دایره یا واحد مددکاری پیشکسوتان را ایجاد و فعال نمود تا همکارانی که به هر دلیل برای انجام امور بیمه ای و درمان، حقوق و دستمزد و سایر اموری که مستلزم حضور فیزیکی و رفت و آمد باشد و در این خصوص معذوریت های جدی وجود داشته باشد واحد مددکاری پیش‌کسوتان نقش و وظیفه خود را ایفا نموده و نسبت به رفع نیازهای آنان با سرعت و کیفیت مناسب اقدام نماید. از مدیران استانی هم توقع دارم نسبت به امور مربوط به بازنشستگان حساس باشند و مطلع باشند که یک از شاخص های ارزیابی مدیران استان در ایجاد ثبات و آرامش برای خانواده بزرگ بیمه ایران،  همین سرکشی به پیشکسوتان عزیز است.
شایان ذکر است در ابتدای این نشست اعضای کانون بازنشستگان شرکت سهامی بیمه ایران ضمن قدردانی از زحمات و خدمات کشاورز، از مبرقعی سرپرست بیمه ایران در پذیرش مسئولیت مدیریت کلان شرکت تقدیر و نظرات، پیشنهادات و درخواست های مورد نظر را مطرح کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------