×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
طرح‌های جدید بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای تسهیل وام‌دهی و ارتقاء سواد مالی کودکان / افتتاح مرکز آموزش و نوآوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

سید سعید شمسی‌نژاد، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اعلام کرد : این بانک در راستای تسهیل وام‌دهی و ارتقاء سواد مالی کودکان، طرح‌های جدیدی را اجرا کرده است. وی اظهار داشت که هدف از این طرح‌ها، مشارکت مردم در یک صندوق بزرگ اجتماعی و ارائه کمک‌های مالی فوری به نیازمندان است.

شمسی‌نژاد با اشاره به مدل امتیازی بانک، توضیح داد و گفت:مشتریان با پرداخت اقساط و ایجاد امتیاز لازم، می‌توانند وام‌های بیشتری دریافت کنند. وی افزود که این مدل به گونه‌ای طراحی شده است که مشتریان با داشتن پول در حساب خود، امتیاز لازم برای دریافت وام را کسب می‌کنند.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همچنین به انتقادات مطرح شده درباره طرح‌های امتیازی پاسخ داد و تأکید کرد : این طرح‌ها تنها برای احتیاجات ضروری مردم طراحی شده‌اند و حجم وام‌های حمایتی نیز کنترل شده است.

وی همچنین از توسعه نرم‌افزارهای مالی برای کودکان و دانش‌آموزان خبر داد و گفت: این نرم‌افزارها به منظور ارتقاء سواد مالی قرض‌الحسنه و ارائه خدمات آموزشی به کودکان و دانش‌آموزان طراحی شده‌اند.

شمسی‌نژاد در ادامه به برنامه‌های آینده بانک اشاره کرد و اعلام کرد : سرمایه بانک در ماه‌های آینده به ۱۹ هزار میلیارد تومان خواهد رسید و بیش از ۱۲۰ شعبه جدید با برندهای خاص در سراسر کشور افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اعلام کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حال توسعه یک اپلیکیشن جدید است که خدمات قرض‌الحسنه را به دانش‌آموزان، دانشجویان و کودکان ارائه خواهد داد. این اپلیکیشن با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده و تسهیلات قرض‌الحسنه مناسبی برای شروع در نظر گرفته شده است.

شمسی‌نژاد همچنین از افتتاح مرکز آموزش بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خبر داد و گفت :این مرکز به آموزش‌های نوین و فناوری‌های جدید اختصاص خواهد داشت.

وی در خصوص مرکز نوآوری بانک نیز گفت: این مرکز به زودی سایت مرجعیتی خود را افتتاح خواهد کرد که به کارهای تحلیلی و پژوهشی در حوزه قرض‌الحسنه اختصاص دارد. این سایت محلی برای ارائه عناوین پژوهشی به دانشجویان و محققان خواهد بود و بانک از تحقیقات کاربردی حمایت‌های مادی و معنوی خواهد کرد.

-----
----------------