×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۶ شهریور , ۱۴۰۳
مسیر مشتری مداری از همکار مداری و نماینده مداری می گذرد

سرپرست بیمه ایران در بازدید از شعبه خسارت قم که در سالروز شهادت امام هشتم علیه السلام انجام گرفت ضمن تسلیت ایام و آرزوی قبولی توسل همکاران در ماه های محرم و صفر، با اشاره به رسالت اصلی بیمه ایران اظهار داشت: این افتخاری برای شرکت بیمه ایران است که در اساسنامه رسالت اصلی، تامین آرامش برای مردم عزیز پیش بینی شده است و همین امر مسئولیت ما در بیمه ایران را مضاعف کرده است.
وی خاطرنشان کرد:برای اینکه همکار  بتواند موجب التیام بخشی به زیاندیدگان و آرامش بخشی به آنها باشد باید آرامش خودش تامین گردد. باور دارم که برای مشتری مداری باید همکار محور و نماینده محور باشیم.
مبرقعی تاکید کرد: بر موضوع اقناع مراجعین خیلی اصرار دارم. فارغ از اینکه چقدر به بیمه گزار مطابق با حق او خسارت میدهیم اما اینکه مراجعین و زیاندیدگان را با اقناع بدرقه کنیم بسیار اهمیت دارد. این اقناع سازی در شعب خسارتی خیلی بیشتر از سایر واحد‌های شرکت می بایست اتفاق بیافتد. به نظر علیرغم همه تلاشهایی که تاکنون انجام شده اما روی فرآیند و روشهای اقناع سازی تلاش بیشتری باید انجام شود.
وی ابراز امیدواری کرد در چارچوب رعایت مقررات ،همکاران هنر و مهارت انعطاف پذیری رفتاری را در واحد‌های خسارتی بیاموزند و آموزش هم بدهند و افزود: از اداره‌کل آموزش توقع هست به این نوع از افزایش مهارت در همکاران در دوره های آموزشی توجه ویژه داشته باشد.
سرپرست بیمه ایران ضمن بیان لزوم پذیرش تغییرات در فرآیندهای اداری و بیمه ای گفت: به دنبال این هستیم که مدیران کل استانی حضوری در جلسات هیات مدیره به تشریح موفقیتها و مشکلات استان بپردازند و حتی اگر امکان حضور نبود می توانیم بصورت برخط در جلسه های  هیات مدیره شرکت میزبان مدیر استان و کارشناسان  باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------