×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
موثق ترین دیدار گرم با کارکنان روابط عمومی

محمدرضا موثقی نیا رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی افزود: با این وجود، ایمیدرو و به طور کلی معدن در میان آحاد جامعه، ناشناخته است و به رغم فعالیت های انجام شده، اطلاعات مردم از این بخش در مقایسه با سایر حوزه های اقتصادی نظیر نفت، بسیار پایین است.

رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی این وظیفه را بر عهده روابط عمومی دانست و یاد آور شد: روابط عمومی اصلی ترین و موثرترین واحد در راستای معرفی این مجموعه و فعالیت های آن است که می تواند جایگاه فعلی ایمیدرو در اذهان عمومی را بسیار افزایش دهد و به واسطه اطلاع رسانی مفید و موثر ظرفیت های معادن و صنایع معدنی در کشور و توسعه مطلوب آن را، با مشارکت مردمی و حضور واقعی آنها در این حوزه، افزایش دهد.

وی تصریح کرد: به نظر من تنها روابط عمومی می تواند این ظرفیت را با ایجاد نگرش مثبت و امیدبخش نسبت به معادن و صنایع معدنی، درمیان افراد جامعه با استفاده از ابزارهای خود به میدان بیاورد.

موثقی نیا تاکید کرد: روابط عمومی باید با ابزارهای خود بتواند آگاهی مردم را نسبت به این بخش بیشتر کند تا شاهد تاثیر مطلوب آن بر توسعه بخش معدن در اقتصاد باشیم.


-----
----------------