×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۰ مرداد , ۱۴۰۳
نسیم فرهنگیان؛ تسهیلات جدید بانک سرمایه

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک با هدف تنوع بخشیدن در ارائه خدمات به اعضای محترم صندوق ذخیره فرهنگیان و کلیه فرهنگیان شاغل و بازنشسته، خدمت جدید خود را در قالب عقد قرض الحسنه، تحت عنوان «نسیم فرهنگیان» معرفی نموده است.

در این طرح، پرداخت تسهیلات حداکثر تا سقف ۳ میلیارد ریال، (بر اساس معدل حساب سپرده قرض الحسنه طرح نسیم سرمایه)، با کارمزد ۴ درصد و حداکثر بازپرداخت ۶۰ ماهه ارائه خواهد شد.

گفتنی است اعضای محترم صندوق ذخیره فرهنگیان و فرهنگیان شاغل و بازنشسته از این پس با افتتاح حساب قرض الحسنه نسیم سرمایه نزد هریک از شعب بانک سرمایه می‌توانند وفق ضوابط ابلاغی از این خدمت جدید بهره‌مند شده و در صورت تمایل، امتیاز آن را در چارچوب ضوابط به دیگران واگذار نمایند.

شایان ذکر است متقاضیان ارجمند می توانند علاوه بر افتتاح حساب حضوری در هر یک از شعب بانک سرمایه، از طریق اپلیکیشن سرمایه نیز به صورت غیرحضوری افتتاح حساب کرده، وجه مورد نظر خود را به حسابشان واریز نمایند و پس از گذشت حداقل یک ماه از زمان افتتاح حساب، جهت ارائه درخواست تسهیلات و اطلاع از معدل سپرده خود به یکی از شعب بانک سرمایه مراجعه نمایند.

مشتریان ارجمند جهت افتتاح حساب غیر حضوری کافی است اپلیکیشن سرمایه را از طریق وب سایت بانک سرمایه، کافه بازار و یا اسکن QR cod زیر دانلود و نصب نموده و مراحل ثبت نام و احراز هویت را انجام دهند.

رویداد جدید  | نسیم فرهنگیان؛ تسهیلات جدید بانک سرمایه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


-----
----------------