×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
نمایش توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه تجارت خدمات چین/ حضور شرکت‌های ایرانی در کنار پیشروان حوزه خدمات جهان

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، محمد رضا کریم زاده، با بیان اینکه در نمایشگاه خدمات چین شرکت‌هایی در حوزه‌های مرتبط با تجارت خدمات مشارکت می‌کنند، گفت: خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، خدمات مالی، خدمات آموزشی، خدمات فرهنگی و ورزشی، خدمات درمانی، زنجیره تامین و خدمات تجاری، مشاوره مهندسی، خدمات ساختمانی، خدمات گردشگری و گردشگری سلامت، خدمات زیست محیطی و دیگر حوزه‌های مرتبط با تجارت خدمات در این رویداد شرکت خواهند کرد.
کریم‌زاده بااشاره به کشورهای شرکت کننده در رویداد تجارت خدمات چین، افزود: پیش‌بینی شده است که ۵۰ کشور جهان از جمله:آلمان،ایتالیا،اسپانیا، فرانسه، ایرلند، ژاپن، استرالیا، مکزیک شرکت خواهند کرد؛ همچنین سازمان‌هایی چون: سازمان جهانی مالکیت فکری و انجمن مرکز تجارت جهانی نیز در این رویداد حضور خواهند داشت.
به گفته این مقام مسئول؛ رویداد تجارت خدمات چین برای مسئولان ارشد چین حائز اهمیت است از این‌‌رو مسئولیت برگزاری آن برعهده نخست وزیر چین بوده و مراسم افتتاحیه آن با حضور رئیس جمهور آن کشور برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به حضور شرکت‌های ایرانی در این رویداد بین المللی، تصریح کرد: شرکت‌های فعال و توانمند ایرانی در کنار ۵۰ شرکت بزرگ و پیشرو  جهان و چین از جمله: فلیپس، آمازون، جنرال الکتریک، تنسنت و هوآوی قرار خواهند گرفت و آخرین دستاوردهای خود را در حوزه خدمات به نمایش خواهند گذاشت. همچنین مقرر شده است که در این رویداد آژانس‌های ترویج استانی و شهری چین نیز شرکت کنند.
کریم‌زاده ادامه داد: نمایشگاه بین المللی تجارت خدمات چین،نخستین و بزرگترین نمایشگاه تجارت خدمات و صنایع خدماتی در جهان است که تمام ۹ شاخه اصلی خدمات را پوشش می‌دهد.
مدیر کل دفتر صادرات محصولات دانش بنیان و خدمات فنی مهندسی سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به شرایط حضور در نمایشگاه یادآور شد: شرکت کنندگان و علاقه مندان مشارکت در این رویداد باید ضمن معرفی رسمی از سوی دولت‌ برای حضور در نمایشگاه، توانایی انجام مگاپروژهها و تعاملات  G2Gو B2G   را داشته باشند.
بر اساس این گزارش؛ نمایشگاه بین المللی تجارت خدمات و صنایع خدماتی چین از ۲۲ تا ۲۶ شهریور ماه سالجاری در چهار بخش و در ۲ مرکز همایش ملی چین و پارک شوگانگ پکن برگزار خواهد شد.

-----
----------------