×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۱ مرداد , ۱۴۰۳
نوآوری بیش از هر چیزی در ادامه روند پرقدرت پیشرفت ایریسا تعیین کننده است/ باید استراتژی درآمدزایی در دستور کار ایریسا قرار گیرد

به گزارش رویداد جدید به نقل از ایراسین، محمدیاسر طیب نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در آئین افتتاح مرکز داده شرکت ایریسا ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زین العابدین (ع) و شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار کرد: از خداوند می‌خواهیم به عظمت خون امام حسین (ع) به حرمت خون امام حسین علیه السلام فرجی را برای نجات همه مسلمانان و مظلومان عالم به ویژه مظلومان فلسطین برساند.

تأثیر صنعت فناوری اطلاعات در همه کسب و کارها انکار ناپذیر است

وی در ادامه با بیان اینکه فناوری اطلاعات صنعتی پویا و پر تحول در اقتصاد جهانی است، اظهار کرد: صنعت فناوری اطلاعات هم اقتصاد بزرگ و پررونقی را به خود اختصاص داده و هم تحولات زیاد و به روزی را در این صنعت شاهد هستیم به همین دلیل تأثیر این صنعت در همه کسب و کارها انکار ناپذیر است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه پردازش و انتقال سریع اطلاعات به عنوان زیربنای فناوری اطلاعات از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، اضافه کرد: صنعت فناوری اطلاعات زیربنای اثرگذاری در اقتصاد جهانی است و کاربرد هوشمندانه اطلاعات و بهره مندی از ظرفیت‌های بالای فناوری اطلاعات می‌تواند موجب پیروزی در رقابت‌های سنگین جهانی در صنایع مختلف شود.

وی ادامه داد: اساساً وقتی که صنایع مختلف از جمله صنعت فولاد را بررسی می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم کسانی در عرصه‌های اقتصادی موفق هستند که در حوزه فناوری اطلاعات سرمایه‌گذاری کرده و در این حوزه حرفی برای گفتن دارند و همزمان با رشد صنعت خود، فناوری اطلاعات را نیز مورد توجه ویژه قرار داده‌اند.

ایریسا یک شرکت پیشرو در صنعت فناوری اطلاعات است و باید با راهکارهای فناورانه با قدرت بیشتری پیش برود

طیب‌نیا با بیان اینکه می‌توان از شرکت ایریسا به عنوان شرکت پیشرو در صنعت فناوری اطلاعات یاد کرد، افزود: شرکت ایریسا شرکتی متعالی است که از مدل فولاد مبارکه استخراج شده، تکثیر و رشد کرده و گام‌های خوبی را در مسیر پیشرفت و نوآوری در حوزه فناوری اطلاعات برداشته است.

وی با بیان اینکه شرکت ایریسا از بدو تأسیس همواره سعی داشته از آخرین فناوری‌های روز دنیا و با استفاده از نخبگان این حوزه که اغلب در خود مجموعه رشد کرده و بالا آمده‌اند، استفاده کند گفت: این شرکت نقش بسزایی در پیشبرد اهداف صنعت فولاد کشور و نه فقط فولاد مبارکه داشته است و البته ظرفیت بیشتری نیز دارد که می‌تواند با ارائه راهکارهای نوین و فناورانه در حوزه فناوری اطلاعات سخن و حرف جدی در کشور داشته باشد و انتظار ما نیز از این شرکت این است که با این رویکرد به عنوان یک مجموعه موفق در حوزه فناوری اطلاعات، تحول دیجیتال، هوشمندسازی و به ویژه هوش مصنوعی حرف برای گفتن داشته باشد و با قدرت بیشتری ادامه یابد.

مدیرعامل شرکت فولاد افزود: نوآوری بیش از هر چیزی در ادامه روند پرقدرت پیشرفت ایریسا تعیین کننده است چرا که فناوری اطلاعات بیشتر از هر صنعتی دست‌خوش اتفاقات جدید و جدی است و این سرعت بیشتر از گذشته است و نوآوری در این زمینه یک بخش بسیار مهم و جدی است.

وی با تاکید بر اینکه عوامل زیادی در نوآوری در حوزه فناوری اطلاعات نقش دارد، اضافه کرد: مطالعه و مقالات نشان می‌دهد که نیروی انسانی نخبه، اشتراک گذاری ارتباطات، فضای کسب و کار و …در نوآوری در حوزه فناوری اطلاعات تأثیر گذار است اما زیرساخت و مشتری دو مقوله اصلی است که نوآوری خدمات را تحت تأثیر قرار می‌دهد، لذا در این زمینه انتظار داریم ایریسا ورود جدی داشته باشد.

باید در شرکت ایریسا شاهد نوآوری به صورت ملموس باشیم

طیب‌نیا با بیان اینکه امسال باید در شرکت ایریسا شاهد نوآوری به صورت ملموس باشیم، گفت: این شرکت در حال حاضر زیرساخت‌های لازم را دارد و باید نسبت به جذب مشتریان با انتظارات مختلف برنامه داشته باشد چرا که تنها همکاری با فولاد مبارکه منجر به پیشرفت این شرکت نخواهد شد.

وی با بیان اینکه جذب مشتریان داخلی و خارجی باید در دستور کار ایریسا باشد، ادامه داد: باید رویکرد ایریسا در حوزه تقویت زیرساخت‌ها و روند رو به رشد ادامه داشته باشد چرا که امروز بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری و کسب و کارها در حوزه فناوری اطلاعات در حال شکل گرفتن است و اگر ما در فولاد مبارکه می‌گوئیم می‌خواهیم ۲۰ درصد از درآمد خود را از کسب و کارهای جدید بدست آوریم به این معنا است که نگاه ما به ایریسا جدی است.

طی چند سال آینده درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌های فولاد مبارکه از درآمد این شرکت بیشتر خواهد شد

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: برای مثال می‌خواهیم از ۳۰۰ همت درآمد فولاد مبارکه در چشم‌انداز ۱۴۱۰ شرکت ایریسا نقش بسزایی داشته باشد و درآمد آن رو به افزایش باشد و باید توجه داشت که قطعاً طی چند سال آینده درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌های فولاد مبارکه از درآمد این شرکت بیشتر خواهد شد.

باید استراتژی درآمدزایی در دستور کار ایریسا قرار گیرد

وی تاکید کرد: ما به هیچیک از شرکت‌های زیر مجموعه گروه فولاد مبارکه اجازه خرید ساختمان ندادیم و این در حالی است که برای ایریسا در بهترین نقطه شهر ساختمان خریداری شد و سرمایه‌گذاری حوزه زیرساخت را حمایت کردیم چرا که ما به ایریسا نگاه کسب و کاری و درآمدزایی داریم و از این رو استراتژی‌های ایریسا باید با این رویکرد نوشته و اجرایی شود.

طیب‌نیا گفت: ما هزینه‌های زیرساخت این مرکز داده را تأمین کردیم و در حال حاضر ۴ رک راه‌اندازی شده اما باید هزینه‌های توسعه و تکمیل این مرکز داده با درآمدهای حاصل از آن تأمین شود و حتی به ۲۰۰ رک برسد.

وی تصریح کرد: باید به ایریسا در حالی که به فولاد مبارکه خدمات می‌دهد، به عنوان یک کسب و کار نیز نگاه شود زیرا فولاد مبارکه به عنوان صنعتی بزرگ در حوزه تحول دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده تا پیشرو باشد و ایریسا باید همراستا با این هدف، کسب و کار داشته باشد و درآمدزایی کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.


-----
----------------