×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
هادی جانشین خود را معرفی کرد

در این جلسه، همچنین سیدافضل موسوی، با تقدیر از زحمات آقای هادی اظهار داشت: تاسیس و شکل‌گیری بیمه باران در دوران مدیرعاملی ایشان صورت گرفت لذا حس حمایتگری به این شرکت همواره در وجود ایشان زنده خواهد بود.
وی افزود: هدف از این جابجایی تنها ایجاد فضای جدید برای پیشبرد اهداف شرکت است و مجموعه بیمه باران همچنان بر بهره بردن از اندیشه‌ها و برنامه‌ها و دانش هادی، مصر است.

بیمه باران در انتهای سال ۱۳۹۸ تاسیس و در اوایل سال ۱۳۹۹ مجوز فعالیت از بیمه مرکزی ج.ا.ایران را دریافت کرد. بیمه ترنم باران، از انواع بیمه­‌های به شرط حیات، بیمه‌­ای است که باران  با آن شناخته شد و حرف تازه­‌ای بود در بیمه­‌های زندگی با ماهیت سرمایه­‌گذاری،  که بیمه­‌گذاران را از مزایای محاسبات بیمه­‌ای و سرمایه­‌گذاری در قالب سرمایه پایان دوره و یا مستمری برخوردار می­کرد؛ این شرکت از  ابتدای سال جاری نیز بیمه‌­های مستمری با شاخص تورم را به بازار بیمه معرفی کرده است.

بیمه باران از ابتدای فعالیت تا کنون بالغ بر ۵۰۰۰ میلیارد ریال حق­بیمه در انواع بیمه­‌های زندگی تولید حق­بیمه داشته و بالغ بر ۳۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه بدست آمده ناشی از سرمایه­‌گذاری حق­‌بیمه بیمه­‌نامه­‌های به شرط حیات، عمر و سرمایه‌­گذاری و مستمری (آنی و با فاصله) به بیمه­‌گذاران خود پرداخت کرده است. در این دوره زمانی خسارت پرداخت شده به بیمه­‌گذاران از بابت بیمه­‌های فوت، حادثه و امراض خاص ۲۱ میلیارد ریال بوده است.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------