×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
وصول بالغ بر ۱۵۷ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی در سه ماهه نخست سال جاری / شناسایی و ارائه روش‌های نوین وصول مطالبات توسط بانک صنعت و معدن

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی در خصوص برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌های اداره اجرائیات و امور ثبتی اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبه هیات مدیره بانک (تمرکززدایی در رسیدگی و پیگیری پرونده‌های مطالباتی)، پرونده‌های ریالی قابل واگذاری و پیگیری در سطح استان‌ها به شعب مربوطه ارسال گردیده‌ است.
امینی خاطرنشان کرد: به منظور انتخاب بهینه وکلای منتخب بانک، عملکرد آنان در پرونده‌های در دست پیگیری هر یک ممیزی و ارزیابی شده در ادامه همکاری با برخی از آنان تجدید نظر شده است. در گام‌های بعدی فرایند برونسپاری، شماری از پرونده‌های در اختیار گروه‌ها و موسسات حقوقی در دست بررسی می‌باشد و نتایج آن پس از ارائه به ارکان مدیریت ارشد بانک و تصمیم‌گیری نهایی، مبنای اقدامات آتی قرار خواهد گرفت.
مدیر امور وصول مطالبات این بانک شناسایی و ارائه روشهای نوین وصول مطالبات را اقدام مهم دیگری در راستای اجرای برنامه راهبردی برشمرد و بیان داشت: با این اقدام به رویه‌های مالی بانک در حوزه وصول مطالبات به ویژه منابع اعتباری برون‌سازمانی پرداخته شده و گزارش آن برای بررسی‌های تفصیلی ارائه گردیده تا با نگرش جامع، اقدامات اصلاحی مورد نیاز شناسایی و عملیاتی گردد.
وی در پایان مجموع اقدامات انجام گرفته را مثبت ارزیابی کرده و تاکید کرد: آمار عملکرد در سه ماهه نخست سال جاری حاکی از وصول بالغ بر ۱۵۷ هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی و معادل ۳۳ هزار میلیارد ریال از مطالبات ارزی این بانک ‌است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------