×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
پیام تسلیت مدیرعامل بانک سینا به مناسبت شهادت دبیر کل حزب‌الله لبنان

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، متن پیام علی ابدالی،مدیرعامل بانک سینا به شرح زیر است:
بِسمِ رَبِ الشُهَداء وَ الصِدیقین
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون
حمله جنایتکارانه صهیونیست‌ها به محل استقرار حزب‌الله در بیروت و شهادت ده‌ها انسان بی‌گناه از جمله علامه مجاهد، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان بسیار موجب غم و اندوه شد.
حمله‌ای که بر اثر آن، این فرمانده دلیر و تنی چند از همرزمان و مردان عرصه جهاد حزب‌الله، به خیل شهدای مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین پیوستند.
گوارا باد بر همه آنان، دیدار در محضر حق تعالی و حضورشان در جمع تقواپیشگان در بهشت برین و در جایگاه صدقشان، نزدخداوندگار مقتدر.
ماهیت پلید، جنایتکارانه و وحشی‌گری رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم جعلی، با جنایت‌های روزهای اخیر هر چه بیشتر برای جهانیان آشکار شد و بسیاری از سران کشورهای مختلف جهان اقدامات اخیر صهیونیست‌ها را محکوم کردند.
جنبش مقاومت طی سال‌ها مبارزه، به جهانیان ثابت کرده که با ترور ناجوانمردانه شخصیت‌ها و فرماندهان جنبش، نه تنها از طی مسیر و حرکت باز نایستاده، بلکه قوی‌تر و مصمم‌تر از همیشه در دفاع از مظلوم گام برداشته‌ است.
اینجانب از خدای متعال مسألت دارم که این شهید مجاهد و جمیع شهدای مقاومت را مشمول رحمت واسعه و مغفرت خود قرار داده و آنان را در بهشت برین و در کنار انبیا و اولیاء قراردهد و به خانواده‌ها و همرزمانشان در مقاومت لبنان و فلسطین، صبر جزیل و ثبات در مسیر تحقق وحدت و یکپارچگی درمواجهه با تجاوز صهیونیست عنایت فرماید.
علی ابدالی
مدیرعامل بانک سینا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------