×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
پیام مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مناسبت فرا رسیدن هفته بانکداری اسلامی

 به گزارش رویداد جدید به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پیامی فرا رسیدن هفته بانکداری اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«بیش از سه دهه از تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا می‌گذرد و در این سال‌ها کشور ما به لطف خدا و با تلاش مدیران و کارکنان شبکه بانکی،‌ توفیقات و دستاوردهای قابل توجهی در حوزه بانکداری بدون ربا داشته است.

در سال‌های اخیر سعی شده پا از بانکداری بدون ربا فراتر گذاشته شده و حرکتی مستمر به سوی بانکداری اسلامی صورت گیرد که فعالیت شبکه بانکی کشور بر اساس عقود اسلامی متنوع برای برآورده کردن نیازهای اقشار مختلف در چارچوب بانکداری اسلامی،‌ مصداق بارز این تلاش است.

بی‌شک یکی از اصلی‌ترین نمودهای بانکداری اسلامی،‌ عقد مبارک قرض‌الحسنه است. هر چند قرض‌الحسنه در کشور ما عمری معادل حداقل پنج دهه دارد،‌ اما تأسیس نخستین بانک قرض‌الحسنه کشور در سال ۱۳۸۶ نقطه عطف پررنگی در توسعه این شیوه بهینه و پربرکت از تأمین مالی در ایران اسلامی است.

خوشبختانه عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در طول سال‌های گذشته به‌گونه‌ای بوده که اکنون با ۱۸ میلیون مشتری و پرداخت بیشترین تعداد وام در شبکه بانکی،‌ به اصلی‌ترین متولی قرض‌الحسنه در کشور تبدیل شده و این سطح از دربرگیری و شمولیت مالی را به‌عنوان یک بانک تخصصی، بزرگ‌ترین افتخار خود می‌داند.

فرا رسیدن هفته بانکداری اسلامی را به مردم عزیز ایران، مدیران و کارکنان شبکه بانکی به‌ویژه همکارانم در بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور تبریک گفته و توسعه روزافزون بانکداری اسلامی را در این کشور از خداوند بزرگ خواهانم.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------