×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
پیام مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، دکتر خانی در این پیام ضمن تبریک این مناسبت به خبرنگاران از تلاش‌های آنان در انعکاس حقایق، شفاف سازی و ارتقای سلامت اقتصادی تشکر و قدردانی کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند جان و خرد

در دنیای پرشتاب تحولات ارتباطی، نقش خبرنگاران و اهالی رسانه به عنوان پیشگامان آگاهی‌بخشی و روشنگری در جامعه، همچنان بی‌بدیل و ارزشمند است، کسانی که با تلاش خستگی‌ناپذیر خود، چشم و گوش جامعه هستند و با انعکاس واقعیت‌ها، نبض جامعه، فرهنگ، سیاست و اقتصاد کشور را در دست دارند. به ویژه خبرنگاران حوزه اقتصادی و بانکی، با دقت و هوشمندی خود، نقشی کلیدی در شفافیت و سلامت اقتصادی ایفاء می‌کنند و کنشگران بی‌ادعا ولی اثرگذار روند توسعه و تعالی در کشورند.

چه آنکه در روزهای دشوار جولان اخبار جعلی، اطلاعات غلط و اطلاعات گمراه‌کننده، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران با تحلیل‌های عمیق و گزارش‌های دقیق خود، مسیر توسعه اقتصاد ملی را هموار می‌سازند و به تصمیم‌گیران و مردم، بینشی ارزشمند می‌بخشند؛ قلم آنها در مسیر تعالی و پیشرفت کشور، همچون چراغی روشنگر عمل می‌کند و افق‌های جدیدی را پیش روی جامعه می‌گشاید، همان‌ها که با نقدهای سازنده و ارائه راهکارهای نوآورانه، محرک تحول و پیشرفت در عرصه‌های مختلف اقتصادی هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، روز خبرنگار را به تمامی مرزداران حقیقت تبریک عرض نموده، توفیق روز افزون آنها را در مسیر خدمت به میهن عزیزمان از درگاه خداوند متعال خواستارم.

-----
----------------