×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳
کدام بانک رکورد پرداخت وام را در کشور جا به جا کرد؟

به گزارش رویداد جدید به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران موفق شد در سال جاری نیز همچون سال گذشته، عملکرد درخشانی از خود بروز دهد و همچنان برخی رکوردها را در سطح شبکه بانکی کشور در دست خود نگاه دارد.

تعداد مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال جاری از مرز ۱۸ میلیون نفر گذشت و بانک از این حیث یکی از بزرگ‌ترین و فراگیرترین بانک‌های کشور به شمار می‌رود. همزمان با افزایش تعداد مشتریان، منابع نخستین بانک قرض‌الحسنه کشور نیز با رشد ۳۳ درصدی در ۵ماهه نخست سال جاری به ۳۶۴ همت بالغ شد.

بانک با عنایت به این ۲ مؤلفه موفق شد تا پرداخت وام خود را بیش از پیش گسترش داده و ضمن حفظ جایگاه نخست شبکه بانکی کشور همچون ۲ سال گذشته،‌ در ۵ ماه نخست سال جاری نیز حدود ۲ میلیون فقره وام به مشتریان خود پرداخت کند. این در حالی است که بانک در عین افزایش تعداد وام‌های پرداختی، همچون سال‌های گذشته موفق شد کمترین نرخ مطالبات غیرجاری به تسهیلات پرداختی را نیز حفظ کند و همچنان با کمتر از نیم درصد، نسبت معوقات (نرخ نکول) خود را بالاتر از استانداردهای داخلی و جهانی نگاه دارد.

بانک که در سال گذشته موفق شده بود جزو ۵ بانک پرتراکنش شبکه بانکی قرار گیرد، در سال جاری این رتبه را نیز ارتقا داد و بر اساس گزارش شاپرک، به جایگاه چهارم در بین پرتراکنش‌ترین بانک‌های کشور رسید. ثبت ۵۲ میلیون تراکنش در یک روز نیز از جمله رکوردهایی است که نخستین بانک قرض‌الحسنه کشور موفق شد به آن دست یابد.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌کوشد با توسعه خدمات غیرحضوری خود و همچنین تعریف طرح‌های متنوع بر مبنای عقد قرض‌الحسنه، بیش از پیش شمولیت قرض‌الحسنه و دربرگیری آن را گسترش دهد تا شعار «هر ایرانی، یک کارت قرض‌الحسنه» محقق شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------