×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۲ مهر , ۱۴۰۴
اولین بازدید دوره جدید مدیریتی بیمه آرمان از شعبه مشهد

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، در این بازدید، مدیران ارشد شرکت ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شعبه، با کارکنان دیدار و گفت‌وگو کردند تا از نزدیک در جریان عملکرد، فرصت‌ها و مشکلات موجود قرار بگیرند.
مدیر عامل بیمه آرمان در این بازدید ضمن تاکید بر اهمیت ارتقاء کیفیت خدمات، اعلام کرد که با حمایت سهامداران و به منظور تقویت بنیه مالی و توسعه فعالیت‌ها، افزایش سرمایه شرکت از محل آورده نقدی انجام داده است. ایشان افزودند که بانک گردشگری به عنوان سهامدار اصلی، نقش کلیدی در حمایت و پشتیبانی از برنامه‌های توسعه‌ای شرکت دارد و این همکاری به بیمه آرمان قدرت و اعتماد لازم برای تحقق اهداف بلندمدت را می‌بخشد.
قائم مقام شرکت نیز با اشاره به اهمیت آموزش شبکه فروش، بر تقویت و توسعه این شبکه تاکید کرد و افزود که آموزش مستمر و ارتقاء توانمندی‌های تیم فروش، از اولویت‌های مهم دوره جدید مدیریتی است تا بتوان خدمات بهتری به مشتریان ارائه داد.
این بازدید فرصتی بود تا مدیران ارشد با مشکلات و چالش‌های شعبه آشنا شوند و برنامه‌های عملیاتی مناسبی برای بهبود روند کاری و ارتقاء کیفیت خدمات به مشتریان تدوین کنند.
در این دیدار، همچنین، بر تعامل نزدیک‌تر با کارکنان و استفاده از نظرات آنان برای ارتقاء عملکرد شعبه تاکید شد.
شرکت بیمه آرمان در دوره جدید مدیریتی با نگاه ویژه به توسعه شبکه شعب و بهبود مستمر خدمات، مصمم است تا رضایت مشتریان خود را در بالاترین سطح ممکن حفظ و ارتقا دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------