×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۴
تحول دیجیتال در بیمه دی حوزه فعالیت نمایندگان را گسترش داده است

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه دی هادی عبداللهی گفت: نمایندگان همواره نقش محوری در تقویت برند و رضایتمندی مشتریان ایفا می‌کنند.
وی در ادامه با ابراز خرسندی از تعامل روزافزون ستاد و شبکه فروش در بیمه دی، این هم‌افزایی را عامل کلیدی موفقیت شرکت در فروش و خدمات پس از فروش دانست.

ارائه خدمات بر بستر دیجیتال ضرورتی اجتناب ناپذیر است

مدیر عامل شرکت بیمه دی با تأکید بر اهمیت اقتصاد دیجیتال در فضای کنونی کسب‌وکار، گفت: حرکت به‌سوی ارائه خدمات بر بسترهای الکترونیکی دیگر یک انتخاب یا اقدام نمایشی نیست، بلکه ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.
عبداللهی اظهار داشت: بیمه دی نیز با راه‌اندازی سوپراپلیکیشن «دِی‌دار» گام‌های مؤثری در این مسیر برداشته و موفق به افزایش رضایت بیمه‌گذاران و گسترش حوزه فعالیت نمایندگان در وسعت بیشتر شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------