گروه : بانک و بیمه
به گزارش رویداد جدید به نقل از اداره کل روابطعمومی پست بانک ایران، این بانک با برپایی غرفه نمایشگاهی در این رویداد علمی ـ تخصصی، زمینه معرفی توانمندیها، دستاوردها و تجربیات خود در حوزه مهندسی فرایندها را فراهم ساخت و مدیران و کارشناسان بانک ضمن حضور در این غرفه و کنفرانس، به تشریح برنامهها و سیاستهای بانک در راستای ارتقای کارآمدی و اثربخشی فرایندهای سازمانی پرداختند.
بنا بر این گزارش دکتر بنائیان مدیر عامل پست بانک ایران با حضور در کنفرانس از،غرفه بانک در نمایشگاه بازدید کرد.بر اساس این گزارش، حضور پست بانک ایران در این کنفرانس فرصت مناسبی برای تعامل و تبادل نظر با اساتید دانشگاهی، پژوهشگران و متخصصان حوزه مدیریت فرایندها ایجاد کرد و زمینه بهرهگیری از یافتههای علمی و تجربیات نوین این حوزه را بیش از پیش فراهم آورد.
سومین کنفرانس مهندسی و مدیریت فرایندهای سازمانی با تمرکز بر موضوعاتی نظیر تحول دیجیتال، بهبود مستمر فرایندها، نوآوری سازمانی و مدیریت عملکرد، به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس برگزار میشود.
در این کنفرانس مدیران پست بانک نیز با حضور در نشست ها و جلسات از آخرین یافته های علمی و دانشگاهی مدیریتی آشنا می شوند.
بازدید دکتر حمید بنائیان مدیر عامل پست بانک ایران و دبیر اجرایی سومین کنفرانس مهندسی ومدیریت فرآیندهای سازمانی و جمعی از مدیران ستادی از غرفه پستبانک ایران در محل سالن همایش دانشکده مهندسی شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس در (روز چهارشنبه ۳دیماه ۱۴۰۴)
انجام تبلیغات محیطی اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران در سومین کنفرانس مهندسی و مدیریت فرآیند های سازمانی در دانشگاه تربیت مدرس تهران
https://rooydadejadid.ir/?p=133990
















