به گزارش رویداد جدید به نقل از شستا رسانه، محمدرضا سعیدی، مدیرعامل شستا در بازدید از شرکت فرآورده های نسوز ایران در استان اصفهان تاکید کرد: نوآوری در محصولات، تولید کالاهای با ارزش افزوده بالا، تمرکز بر بازارهای صادراتی و ایجاد همافزایی میان نسوز ایران و سایر مجموعههای شستا، از مهمترین اقدامات راهبردی برای پیشرفت و ارتقاء جایگاه این شرکت است.
سعیدی تصریح کرد: این رویکردها نه تنها موجب افزایش توان رقابتی فرآوردههای نسوز ایران خواهد شد، بلکه به تحقق اهداف کلان شستا در حوزه توسعه پایدار و حضور مؤثر در بازارهای بینالمللی کمک میکند.
به گفته وی، شستا با حمایت همهجانبه از شرکتهای زیرمجموعه، بهویژه فرآوردههای نسوز ایران، زمینه تحقق اهداف کلان گروه و حضور مؤثر در بازارهای بینالمللی را فراهم میکند.
هدفگذاری چهار میلیون دلاری صادراتی در سال آینده
هیراد عباسزاده، مدیرعامل شرکت فرآوردههای نسوز ایران نیز در جریان این بازدید گزارش جامعی از روند تولید و مجموعه اقدامات انجام شده ارائه کرد.
وی با اشاره به هدف گذاری صادرات چهار میلیون دلاری در سال آینده برای شرکت صنایع فرآوردههای نسوز ایران، افزود: موفقیت پایدار تنها با مشارکت و همفکری و خرد جمعی در این شرکت حاصل میشود. به همین منظور کمیتهها و شوراهای راهبردی متعددی تشکیل دادهایم تا تصمیمات با نگاه کارشناسی و جمعی اتخاذ شود.
مدیرعامل شرکت صنایع فرآوردههای نسوز ایران (کفرا) گفت: مدیریت نقدینگی و استفاده بهینه از منابع موجود، بهرهبرداری حداکثری از حداقل امکانات، استفاده از مواد اولیه جایگزین داخلی با حفظ کیفیت، نوآوری در محصولات جدید با حاشیه سود بالا و برنامهریزی برای ورود به بازارهای صادراتی از جمله اقدامات کلیدی ماست.
عباسزاده تأکید کرد: کاهش وابستگی به مواد وارداتی، خروج از پروژهها و سفارشات زیانده، تمرکز بر تأمین ارز مورد نیاز برای ترخیص مواد اولیه از گمرک و تلاش در جهت تسویه بدهیهای بانکی، بخش دیگری از برنامههای ما برای عبور از چالشها و دستیابی به موفقیت است.
گفتنی است، در این بازدید محمدرضا سعیدی مدیرعامل شستا، سید علیرضا سیاسی راد، مدیرعامل تاصیکو و جمعی از مدیران این دو هلدینگ حضور داشتند.
https://rooydadejadid.ir/?p=130488















