×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۷ آبان , ۱۴۰۴
دریافت لوح و تندیس برتر شرکت پتروشیمی شیراز در همایش سراسری رضایتمندی مشتری از چشم‌انداز رهبران موفق و پیشرو

در این آیین که با حضور چهره‌های شاخص اقتصادی و صنعتی کشور همراه بود، شرکت پتروشیمی شیراز به‌عنوان یکی از واحدهای نمونه ملی در ارتقای رضایتمندی مشتریان و توسعه ارتباطات مؤثر در زنجیره تأمین و خدمات، مفتخر به دریافت /لوح و تندیس برتر/ شد.

در مراسم پایانی این همایش، آقای مهندس جعفری، معاون محترم مدیر مجتمع پتروشیمی شیراز، به نمایندگی از جناب آقای مهندس پورکیا، مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیراز، این نشان ارزشمند را دریافت کرد.

این موفقیت، گواهی است بر تعهد سازمانی و اهتمام مدیریت ارشد شرکت در اجرای رویکردهای نوین ارتباط با مشتری، ارتقای کیفیت خدمات و تحقق فلسفه «رضایت مشتری، ضامن پایداری توسعه».

همایش مذکور با هدف ایجاد بستری برای هم‌افزایی، تبادل تجربه و الهام از رهبران برتر کسب‌وکار ایران برگزار شد و شرکت پتروشیمی شیراز با تکیه بر تاریخچه‌ای درخشان، عملکرد شاخص در عرصه تولید و صداقت در تعاملات حرفه‌ای، بار دیگر جایگاه پیشتاز خود را در صنعت پتروشیمی کشور به نمایش گذاشت.

روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این اجلاس ملی، دریافت این لوح را نشانه‌ای از اعتماد و رضایتمندی گسترده مشتریان دانسته و از تداوم مسیر تعالی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی به‌عنوان رسالت اصلی خود یاد می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------