
صفری با اشاره به اینکه مسئله مدرک تحصیلی سبب کندی جذب نماینده در صنعت بیمه شده، تأکید کرد: «علیرغم اینکه هدف غایی صنعت بیمه تسهیل کسبوکار است، این آییننامه در تضاد با فضای جدید کسبوکار بیمه قرار دارد.» او در ادامه سه کلیدواژهاصلی این آییننامه یعنی فروش در فضای مجازی، تعامل با پلتفرمهای فروش دیجیتال و کیف پول را از نقاط مثبت و شاخص آن دانست، اما افزود که این سه محور نیازمند شفافسازی بیشتر هستند.
معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه نوین همچنین با اشاره به بحث انتقال نماینده از یک شرکت به شرکت دیگر گفت: «این موضوع چندان جدی نیست و باید نگاه تازهای به آن داشت.»
محورهای اصلی رویداد شامل پیشنهادهایی برای اصلاح و بهبود آییننامه ۱۰۶، راهکارهای توانمندسازی و توسعه شبکه فروش و بررسی فرصتهای همکاری بین نمایندگان متعارف و پلتفرمهای اینشورتک برای گسترش بازار و ارائه خدمات بهتر بود.
https://rooydadejadid.ir/?p=124603