
به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، هوشنگ فتاح با تاکید بر اهمیت تعامل با شبکه فروش، نمایندگان را سرمایه کلیدی بیمه آسیا دانسته و از آنها به عنوان یکی از قویترین شبکههای فروش صنعت بیمه یاد کرده و بر لزوم آشنایی نمایندگان با تکنولوژیهای روز و استفاده از هوش مصنوعی برای بقا و توسعه بازار تأکید کرد.
بنابراین گزارش، دکتر عربی مزرعهشاهی ضمن تشریح جایگاه ارزشمند نمایندگان، اظهار داشت: ما دغدغه های شبکه فروش را درک میکنیم و از تشکلهای انجمن صنفی می خواهیم مشکلات شبکه فروش را بیان نمایند تا شرکت نسبت به ارائه راهکارهای فنی و تخصصی اقدام کند.
https://rooydadejadid.ir/?p=115166