به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بهسازان ملت، این خدمت با هدف تسهیل فرآیندهای مرتبط با صدور، دریافت و گردش چک، تجربهای کاملاً دیجیتال و بدون نیاز به نسخه کاغذی را برای مشتریان فراهم میکند. طراحی و توسعه سرویس «چک الکترونیکی» در همراه بانک ملت، توسط شرکت بهسازان ملت انجام شد.
مشتریان در قالب این خدمت، تنها با چند مرحله ساده میتوانند درخواست دسته چک الکترونیکی خود را ثبت کنند. شایان ذکر است که فعالسازی دسته چک الکترونیکی نیز از طریق همراه بانک انجام میشود و از همان لحظه امکان صدور چک وجود دارد. در فرآیند صدور چک، ثبت مشخصات ذینفع یا ذینفعان، مبلغ، تاریخ و سایر جزئیات، به صورت آنلاین انجام میشود.
دیگر قابلیت مهم این سرویس، نمایش خودکار چک صادرشده در کارتابل ذینفع است که میتواند چک را تأیید یا در صورت مغایرت رد کند. همچنین امکان «واگذاری»، «انتقال» و «وصول چک» نیز در همین برنامه پیشبینی شده است.
به همت شرکت بهسازان ملت در حوزه وصول نیز مزیت بزرگی برای کاربران این سرویس در سامانه همراه بانک ملت ایجاد شده است؛ برخلاف چکهای کاغذی که وصول آنها محدود به ساعات اداری است، در چک الکترونیکی مشتری تا ساعت ۲۴ فرصت دارد تا اقدام به وصول چک الکترونیکی خود کند.
بانک ملت با راهاندازی این خدمت و ارائه تجربهای دیجیتال، گام دیگری در مسیر بانکداری نوین برداشت تا بار دیگر نقش اثرگذار شرکت بهسازان ملت در طراحی و توسعه خدمات پیشرفته بانکی نمایان شود.
https://rooydadejadid.ir/?p=128613














