
به گزارش رویداد جدید به نقل از روابطعمومی بانک صادرات ایران، تعداد سپهر کارتهای فعال بانک صادرات ایران در پایان سال ۱۴۰۳ مورد استفاده ۲۸ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۷۴۴ نفر از مشتریان بانک در سراسر کشور بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۰ درصد افزایش نشان میدهد.
همزمان با افزایش اعتماد مردم شریف ایران به خدمات متنوع و امنیت درگاههای بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران، چهار درگاه همراه بانک، صاپ، پایانههای شعب و اینترنتبانک، با افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد و مبالغ تراکنش همراه بودهاند.
بنابراین گزارش، همراه بانک صادرات ایران به عنوان یکی از مهمترین درگاههای ارائهدهنده خدمات بانکداری غیرحضوری مورد اعتماد و استفاده بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مشتریان بانک است که ماهانه بالغ بر ۴۴۳ میلیون تراکنش پولی را برای آنها در بستری امن و پرسرعت رقم میزند. در این درگاه بیش از ۱۰۰ خدمت بانکی از جمله فعالسازی چکنو و خدمات کامل چکهای صیادی در دسترس است.
صاپ نیز به عنوان یک اپلیکیشن مبتنی بر کارت، خدمات مهمی را برای مصرفکنندگان آن داشته که با بیش از ۲۰۵ هزار کاربر، ماهانه نزدیک به دو میلیون تراکنش را انجام میدهد.
اینترنتبانک در بانک صادرات ایران به عنوان یکی از مهمترین و امنترین درگاههای ارائهدهنده خدمات غیرحضوری است که ماهانه شرایط عملیاتی کردن بالغ بر شش میلیون تراکنش را برای مشتریان بانک فراهم کرده است.
پایانههای شعب نیز که در این گزارش به افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد و مبلغ تراکنش آن در اسفندماه سال قبل اشاره شده، ماهانه بالغ بر سه میلیون تراکنش را برای مشتریان و مردم فراهم کرده است.
بانک صادرات ایران در ۱۸ ماه گذشته، با نصب و ارتقای زیرساختهای فناوری اطلاعات همچون بالابردن ظرفیتهای تراکنشهای پولی در انواع درگاههای این بانک، ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی به مشتریان را تسهیل کرده و اعتماد بیش از ۴۵ میلیون مشتری را به دست آورده است.
https://rooydadejadid.ir/?p=114734