×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۸ فروردین , ۱۴۰۴
استیج اینوتکس ۲۰۲۵؛ روایتی دست اول از موضوعات روز کسب و کارها

به گزارش رویداد جدید، رضا غیابی، دبیر محتوایی استیج اینوتکس درباره این رویداد گفت: ویژگی شاخص استیج اینوتکس ۲۰۲۵ در مقایسه با دوره‌های گذشته، تمرکز ویژه بر روایتگری است. در واقع هدف اصلی این تغییر، انتقال تجربیات واقعی و ملموس از چالش‌ها و فرصت‌های دنیای کسب‌وکار و اکوسیستم استارتاپی است که به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا از تجربیات کسانی که در مسیرهای دشوار و نوآورانه قرار گرفته‌اند، بهره‌مند شوند.

به گفته رضا غیابی، این رویکرد بستری مناسب برای انتقال دانش، درس‌آموخته‌ها و چالش‌های مسیرهای نوآورانه فراهم می‌سازد و شرکت‌کنندگان را با واقعیت‌های این حوزه آشنا می‌کند.

حسن قلیچ خانی، دبیر اجرایی استیج اینوتکس نیز در خصوص محورهای اصلی که قرار است در این رویداد مورد بحث و بررسی قرار گیرد، گفت: در این دوره از استیج، پنج محور اصلی مورد توجه قرار گرفته و تلاش شده تا چالش‌ها و مسائل کلیدی دنیای کسب‌وکار، استارتاپ‌ها و دیجیتال‌سازی را به طور جامع پوشش دهد. این محورها نه تنها به بررسی وضعیت فعلی، بلکه به تجزیه و تحلیل آینده این حوزه‌ها نیز می‌پردازد.

حسن قلیچ خانی درباره محورهای اصلی این رویداد گفت: یکی از مهم‌ترین موضوعات استیج امسال، “از مهاجرت تا بازگشت؛ چالش‌ها و فرصت‌های مهاجرت معکوس” است که به بررسی روندهای اخیر مهاجرت به ایران و چالش‌ها و فرصت‌هایی که افراد با بازگشت به کشور با آن روبه‌رو می‌شوند، خواهد پرداخت. متخصصان و کارآفرینان در این بخش از رویداد، به تحلیل مسائلی چون نحوه بازگشت نیروهای متخصص و تاثیرات آن بر اقتصاد و صنعت ایران می پردازند. این گفتگوها با توجه به شرایط روز اقتصادی و اجتماعی ایران، برای شرکت‌کنندگان بسیار مفید خواهد بود.

قلیج‌خانی توضیح داد: موضوع دیگری که در استیج امسال به آن پرداخته خواهد شد، “از بنیان‌گذاری تا خداحافظی” است. در این بخش، به بررسی چرخه حیات استارتاپ‌ها و دلایل شکست یا موفقیت آن‌ها پرداخته می شود. مدیران و بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها در این بخش تجربیات خود را از ایجاد ایده تا چالش‌های مدیریتی، جذب سرمایه و در نهایت، مسیر پایان استارتاپ‌ها با مخاطبان به اشتراک می‌گذارند. این بخش می‌تواند برای کسانی که در مسیر کارآفرینی قرار دارند، بسیار آموزنده باشد.

او افزود: در کنار این موضوعات، “نوآوری از دل هنر؛ چگونه فرهنگ و فناوری برندها را به قله می‌رساند یا از آن دور می‌کند؟” به بررسی تاثیر فرهنگ و هنر در شکل‌گیری برندها و ارتباط آن با نوآوری‌های دیجیتال می پردازد. در این بخش، متخصصان صنایع مختلف از جمله برندینگ، هنر و فناوری، تجربیات و استراتژی‌های خود را در زمینه استفاده از هنر و نوآوری در دنیای برندها به اشتراک می‌گذارند. این بخش می‌تواند به شرکت‌کنندگان کمک کند تا ارتباط بین فرهنگ و نوآوری را درک کرده و از آن در توسعه برند خود استفاده کنند.

دبیر اجرایی استیج اینوتکس گفت: در نهایت دو موضوع دیگر که در استیج اینوتکس ۱۴۰۴ مطرح خواهد شد، “فین‌تک و ابزارهای نوین مالی؛ ساختار جدید پایداری اقتصادی در عصر دیجیتال” و “تحول دیجیتال در ایران؛ از استراتژی تا اجرا نقش دولت‌ها و بخش خصوصی در شکل‌گیری زیست بوم دیجیتال” خواهد بود. این بخش‌ها به بررسی نوآوری‌های مالی، تکنولوژی‌های دیجیتال و چالش‌های اجرای استراتژی‌های دیجیتال در ایران خواهند پرداخت. علاوه بر این، “نقش دولت‌ها و بخش خصوصی در شکل‌گیری زیست بوم دیجیتال” نیز از دیگر مباحث مهمی است که در این رویداد مورد توجه قرار خواهد گرفت.

استیج اینوتکس ۲۰۲۵ فرصتی منحصر به فرد برای کسانی است که به دنبال ایجاد تحول و نوآوری در دنیای کسب‌وکار، صنعت و جامعه خود هستند. با حضور افراد متخصص و تمرکز بر روایتگری واقعی و ملموس، این رویداد بستری فراهم می‌آورد که در آن ایده‌ها به هم متصل شده و گفتگوهای نوآورانه‌ای برای خلق فرصت‌های جدید آغاز خواهد شد.
چهاردهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، «اینوتکس ۲۰۲۵»، از ۹ لغایت ۱۲ اردیبهشت در منطقه بین‌المللی نوآوری ایران، پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با بیش از ۱۰۰ هزار بازدیدکننده، ۴۵۰ غرفه‌دار و ۲۴ رویداد جانبی، بزرگ‌ترین گردهمایی در زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور به شمار آمده و به دنبال تحقق اهداف شبکه‌سازی، همکاری و سرمایه‌گذاری در این زیست‌بوم است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------