×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۳ خرداد , ۱۴۰۴
امضای تفاهمنامه همکاری خانه صنعت و بیمه دی برای حمایت از بخش تولید و کارگران + ویدئو

به گزارش رویداد جدید ، دکتر هادی عبداللهی، مدیرعامل شرکت بیمه دی در این مراسم اظهار کرد: در سال‌های گذشته، همکاری‌های خوبی در حوزه‌های اقتصادی و تولیدی با بخش بیمه‌ای داشته‌ایم و خوشبختانه با پیگیری‌های انجام‌شده، انگیزه بیشتری برای ارائه خدمات به جامعه کارگری و بخش‌های تولیدی، صنعتی و معدنی پیدا کرده‌ایم.

وی با اشاره به جایگاه شرکت بیمه دی، افزود: این شرکت بر اساس گزارش‌های اخیر، رتبه نخست را در بیمه درمان تکمیلی دارد و ظرفیت‌های بسیار خوبی برای ارائه خدمات به جامعه ایثارگری و بخش‌های مختلف صنعتی و معدنی دارد. ما متعهدیم با کیفیت بالا به جامعه کارگری و تولید خدمت کنیم.

مدیرعامل شرکت بیمه دی همچنین به دیجیتال‌محور شدن بیمه دی اشاره کرد و گفت: شرکت بیمه دی به سمت هوشمندسازی حرکت کرده و با توانگری مالی بالا، آمادگی دارد تا به نیازهای حمایتی و بیمه‌ای بخش تولید پاسخ مثبت دهد.

عبداللهی در ادامه تأکید کرد:این تفاهمنامه چارچوبی مشخص برای همکاری‌های آینده فراهم می‌کند تا نیازهای بیمه‌ای اعضای خانه صنعت و معدن به‌صورت بهینه پوشش داده شود. ما آماده‌ایم تا با طراحی محصولات جدید بیمه‌ای، دغدغه‌های فعالین بخش تولید و کارگران را کاهش دهیم.

بیمه دی رتبه نخست خدمات پس از فروش در صنعت بیمه را کسب کرد

دکتر هادی عبداللهی، با اشاره به تمرکز این شرکت بر تحول دیجیتال و خدمات پس از فروش، اعلام کرد: ما خود را متعهد می‌دانیم که به محض برقراری رابطه با بیمه‌گذار، به تمام تعهدات خود پایبند باشیم. به همین دلیل، خدمات پس از فروش یکی از اولویت‌های اصلی ماست.

وی افزود: خوشبختانه در بخش درمان، از سال گذشته رتبه نخست صنعت بیمه را به دست آورده‌ایم. این موفقیت به دلیل داشتن گسترده‌ترین شبکه مراکز درمانی، سریع‌ترین زمان پرداخت خسارت و ارائه خدمات دیجیتال از طریق پلتفرم‌هایی مانند “دی دار” محقق شده است.

دیجیتالی‌سازی فرآیندهای بیمه‌ای
عبداللهی با اشاره به هوشمندسازی فرآیندهای بیمه‌ای در این شرکت گفت: بخش قابل‌توجهی از فرآیندهای ارزیابی و صدور بیمه‌نامه در بیمه دی به صورت دیجیتالی انجام می‌شود. ما امسال شعبه هوشمند و دیجیتال خود را افتتاح کردیم و تنها در یک ماه، بیش از ۱۴ هزار بیمه‌نامه صادر کرده‌ایم.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند با استفاده از تلفن همراه خود، تمام خدمات بیمه‌ای از جمله ارزیابی خسارت در بخش‌های درمان، آزمایشگاه، داروخانه، بیمه بدنه و شخص ثالث را به‌صورت کاملاً دیجیتال و از طریق اپلیکیشن “دی دار” دریافت کنند.

توسعه همکاری‌های صنعتی و افزایش توانگری
مدیرعامل بیمه دی همچنین از همکاری با تشکل‌های صنعتی مانند خانه صنعت و معدن خبر داد و گفت: ما آماده ارائه خدمات ویژه به صنایع و شرکت‌های خصوصی هستیم. در راستای افزایش توانگری، اصلاح سبد پرتفوی بیمه‌ای را از سال گذشته آغاز کرده‌ایم و به سمت ارائه محصولات متنوع با رویکرد خرده‌فروشی حرکت کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: شرکت بیمه دی سریع‌ترین زمان پرداخت خسارت را در صنعت دارد و در مواردی مانند هزینه‌های درمانی، ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از ارزیابی، خسارت را پرداخت می‌کند. همچنین با گسترش شبکه مراکز درمانی طرف قرارداد، بیمه‌گذاران دیگر نیازی به پرداخت مستقیم هزینه‌های درمانی ندارند.

عبداللهی در پایان تأکید کرد: استمرار توانگری و ارتقای خدمات دیجیتال از اولویت‌های اصلی بیمه دی است و ما همچنان به‌صورت جدی در این مسیر گام برمی‌داریم.

در ادامه آرمان خالقی، دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، در مراسم امضای این تفاهمنامه افزود: با توافق صورت گرفته، همکاری های مشترکی برای ارائه خدمات بهتر به فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت کشور آغاز خواهد شد.

وی افزود: در راستای این تفاهمنامه، طرحی ویژه برای کارگران طراحی خواهد شد که انشاءالله به زودی به نتیجه میرسد. همچنین، توسعه همکاری ها در حوزه بیمه های تخصصی صنعتی و معدنی در دستور کار قرار دارد.

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به ابتکارات جدید در این حوزه، گفت: طرحهای نوآورانه ای در حال طراحی است تا خدمات بیمه ای بهتری به صنعتگران و معدنکاران ارائه شود. این خدمات میتواند طیف وسیعی از نیازها، از جمله پوشش محصولات و خدمات مرتبط با صنعت و معدن را شامل شود.

وی در پایان تأکید کرد: هدف نهایی این همکاری، ارائه خدمات بیمهای باکیفیت به صنعتگران و معدنکاران است تا با خیال آسوده به فعالیتهای خود ادامه دهند و پشتوانهای مطمئن داشته باشند.

پایان خبر

-----
----------------