×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۶ تیر , ۱۴۰۴
بازدید مدیر عامل بانک سینا از مرکز ارتباط با مشتریان و واحد‌های مستقر در ساختمان میر عماد

به گزارش رویداد جدید به نقل از  روابط عمومی بانک سینا، علی ابدالی در ادامه برنامه‌ بازدید و سرکشی از شعب و واحد‌های ستادی و بررسی و ارزیابی نحوه ارائه خدمات به مشتریان و ارتقاء آن، ضمن دیداربا همکاران واحدهای مرکز پاسخگویی، معاونت بازاریابی و امور شعب، اداره مبارزه با پولشویی، اداره وصول مطالبات و شعبه فیجیتال با تشکر از زحمات کارکنان، از نزدیک در جریان مشکلات و نیاز واحد‌های مذکور قرار گرفت.

مدیر عامل بانک سینا در این بازدید راهکارهای بهبود و توسعه خدمات را بررسی و بر اهمیت تلاش برای اخذ رضایت مشتریان و ارتقاء کیفیت و کمیت امور تاکید نمود.

گفتنی است، در این بازدید جناب آقای دکتر جلیلی عضو هیات مدیره و معاونت بازاریابی و امور شعب و جناب آقای مرادخانی مدیریت امور حوزه مدیر عامل و روابط عمومی نیز حضور داشتند.

-----
----------------