
به گزارش رویداد جدید به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل بیمه مرکزی، پرویز خسروشاهی در این بازدیدها از “مجتمع پرداخت خسارتهای بیهقی که شعب شرکتهای بیمه آسیا و کوثر در آنجا مستقرند”، “شعبه شهید مطهری بیمه ایران”، “شعبه خرمشهر بیمه البرز” و ” شعبه آپادانا بیمه رازی” بازدید کرد.
خسروشاهی در این بازدیدها با تأکید بر اینکه ماهیت بیمهای ایجاب میکند که همواره و در هر شرایطی در خدمت مردم باشد، گفت: علاوه بر حضور فعال فیزیکی، بیمهگران باید به گونهای برنامهریزی کنند که کلیه فرایندهای بیمهگری اعم از صدور بیمهنامه تا پرداخت خسارت بهصورت الکترونیکی صورت پذیرد تا مردم بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن از خدمات بیمهای بهرهمند شوند.
وی در این بازدیدها ضمن تشکر و عرض خسته نباشید به همکاران بخشهای گوناگون صنعت بیمه برای ماندن در کنار مردم و ارائه خدمات بیمهای در طول حوادث اخیر به آنان، با برخی از بیمهگذاران نیز به گفتوگو پرداخت.
“کسب اطلاع از ساز و کارهای پیشبینیشده برای پرداخت خسارتها و نحوه ارزیابی و پرداخت خسارت” و “نظارت میدانی بر چگونگی ثبت خسارتها” از مهمترین برنامههای رئیس کل در این برنامه بود.
مدیران کل روابط عمومی و امور بینالملل و حوزه ریاست کل، رئیس کل بیمه مرکزی را در این بازدیدها همراهی کردند.
شایان ذکر است رئیس کل بیمه مرکزی طی هفته گذشته نیز شخصاً و بدون اطلاع، از برخی شعب شرکتهای بیمه در تهران بازدید کرده بود.
بر اساس این گزارش شعب پرداخت شرکتهای بیمه در این ایام بدون وقفه به ارائه خدمت پرداخته و ارزیابی و پرداخت خسارتهای آنها در کوتاهترین زمان ممکن صورت گرفته است.
https://rooydadejadid.ir/?p=119979