×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۶ فروردین , ۱۴۰۴
بازیگران کف بازار بیمه را بیش از پیش دریابید

به گزارش رویداد جدید به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، در ادامه بازدیدهای از پیش اعلام نشده،  تنی چند از نمایندگان شبکه فروش در دیدار با پرویز خوشکلام خسروشاهی، دیدگاه و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

بر اساس این گزارش، نماینده شرکت بیمه دی، مشکلات بهداشتی استان به دلیل نزدیکی به مرز، جاده‌های غیراستاندارد و شاخص فلاکت رابه عنوان موانع توسعه بیمه در استان کرمانشاه برشمرد و از نهاد ناظر بیمه خواست تا بیش از پیش از شبکه فروش استان‌ها حمایت کند.

نماینده دیگر این شرکت از ضرورت تقویت فرهنگ‌سازی سخن گفت و خواستار روشنگری در خصوص ظرفیت‌های صنعت بیمه در جامعه شد.

در ادامه یکی از همکاران شعبه شرکت بیمه دانا در کرمانشاه، نقص پرونده‌ها و بارگذاری اطلاعات نادرست از جمله شماره «شبا» بانکی را از عوامل مرتبط با شکایات بیمه‌ای عنوان کرد.

یکی از نمایندگان شرکت بیمه پاسارگارد با گلایه از تأخیر و به کارگیری روش نامناسب در پرداخت کارمزدها نسبت به ضرورت ایجاد انگیزه کافی و جذابیت لازم برای بازاریابان رشته بیمه‌های زندگی تأکید کرد.

نماینده دیگر این شرکت با ابراز نگرانی از آینده شغلی بازاریابان صنعت بیمه از رئیس شورای عالی بیمه خواست تا با اصلاح آیین‌نامه‌های مرتبط با شبکه فروش، زمینه مناسب را برای ثبات شغلی فعالان خط مقدم صنعت بیمه، فراهم کند.

گفتنی است در این بازدیدها برخی از بیمه‌گذاران نیز حضور رئیس کل بیمه مرکزی در استان را غنیمت شمردند و مشکلات موجود در حوزه پرداخت خسارت و موارد دیگر را مطرح کردند.

شایان ذکر است پرویز خوشکلام خسروشاهی در این بازدید شش ساعته به ابهامات موجود پاسخ داد و آمادگی بیمه مرکزی برای رفع مشکلات مربوط به حیطه وظایف و اختیارات قانونی نهاد ناظر را اعلام کرد.

-----
----------------