به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی؛ بانک ایران زمین با ترکیب خدمات حضوری و دیجیتال، یک اکوسیستم مالی کامل را در اختیار مشتریان قرار داده است که می توانند در هر لحظه و هر مکان، حتی برای افتتاح حساب، به بانک خود دسترسی داشته باشند.
پشتیبانی یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشتری برای صدها خدمت بانکی و مالی در یکسال گذشته و حضور بیش از ۲۰ هزار مشتری به صورت مستمر و روزانه در شعب بانک ایران زمین، همراه با ثبت مراجعه غیر حضوری ۲۰۰ هزار نفری با بیش از یک میلیون بار مراجعه روزانه و ۱۴ میلیون مراجعه در طول سال گذشته به پلتفرم های دیجیتال، گواه اعتماد مردم به این نهاد مالی است.
ترکیب این دو بستر خدمت رسانی (حضوری و دیجیتال) نشان از عمق همراهی بانک ایران زمین با مشتریان خود در تمامی عرصه های مالی و بانکی است .
اعتماد مشتریان به بانک ایران زمین، تعهدی روزافزون برای ارتقای کیفیت خدمات و خلق نوآوری های بیشتر در راستای رضایت هرچه بیشتر هموطنان است.
اپلیکیشن های بانک ایران زمین به صورت ۲۴ ساعته به تمامی خدمات شعب، حتی بازگشایی حساب دسترسی دارد و مشتریان می توانند به آسانی امور بانکی خود را انجام دهند.
ما از حضور شما در شعب و اپلیکیشن های بانک، به خود می بالیم.
https://getapp.izbank.ir
https://rooydadejadid.ir/?p=129585














