
به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی گروه بهسازان فردا، تداوم کسب و کار تبدیل به اولویت استراتژیک شده است. سرویسهای بانک به قدری حساس شدهاند و مردم توقع دارند در هر شرایطی حتی در شرایط بحران حداقل خدمات را از بانک دریافت کنند که باعث شده طرح تداوم کسب و کار در بانک جایگاه حیاتی داشته باشد.
اگر بحرانی اتفاق افتاد ما سعی کنیم اثرات آن بحران را در شبکه به حداقل ممکن برسانیم.
اعتماد مشتریان به واسطه حفظ دادهای ایشان جلب می شود. بانک ملت برنامهریزی جدی در راستای حفظ و نگهداشت اطلاعات فردی و مالی مشتریان پیش بینی کرده است. این نگهداشت شامل لایه زیرساخت، اصلاح فرآیندها، آمادهسازی مراکز داده پشتیبان و سطح حداقل سرویسدهی در شرایط بحران است.
در بحث تداوم کسب وکار با توجه به اینکه شبکه بانکی بسیار پیچیده است، باعث میشود که چالشها افزایش پیدا کند که این چالشها ابعاد مختلفی دارد.
https://rooydadejadid.ir/?p=125925