به گزارش رویداد جدید به نقل از پایگاه اطلاعرسانی قرضالحسنه، همایش واحدهای صف و ستاد مدیریت شعب استان آذربایجانغربی با حضور دکتر «غلامرضا فتحعلی» مدیرعامل و اعضای هیأت عامل بانک قرضالحسنه مهر ایران برگزار شد.
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران در این مراسم با اشاره به عملکرد بانک، اظهار داشت: منابع بانک به مرز ۶۰۰ همت رسیده و حدود ۲۲ میلیون نفر مشتری بزرگترین بانک قرضالحسنه کشور شدهاند.
وی افزود: هماکنون ۳.۷ درصد از حجم نقدینگی کشور در بانک قرضالحسنه مهر ایران قرار دارد که نشاندهنده نقش مهم و رو به رشد بانک در نظام پولی کشور است.
فتحعلی با تشریح برنامه جامع راهبردی ۳ ساله، توسعه بانکداری دیجیتال و افزایش خدمات غیرحضوری را از مهمترین اهداف بانک عنوان کرد و گفت: افزایش سرعت، کیفیت و دسترسی مشتریان، همراه با ارتقای بهرهوری شعب و توانمندسازی کارکنان از اولویتهای اصلی بانک در مسیر تحول است.
وی با اشاره به گسترش خدمات به مشتریان خرد، اصناف و شرکتهای کوچک و متوسط، افزود: بهینهسازی فرآیندهای تسهیلات، مدیریت منابع مالی، کاهش ریسک و ایجاد درآمد پایدار از برنامههای کلیدی بانک در ۳ سال آینده خواهد بود.
فتحعلی نوآوری در ارائه خدمات ارزش افزوده را از دیگر محورهای برنامه تحول بانک برشمرد و تأکید کرد: اجرای این برنامهها موجب ارتقای جایگاه بانک در نظام بانکی کشور و افزایش رضایت و اعتماد مشتریان خواهد شد.
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران نقش نیروی انسانی کارآمد را مهمترین عامل موفقیت بانک دانست و اظهار داشت: سرمایه انسانی، اصلیترین دارایی بانک است و آموزش مستمر و ارتقای مهارت کارکنان ستون فقرات برنامه تحول به شمار میرود.
فتحعلی همچنین توسعه خدمات ارزی، صدور ضمانتنامه و بهبود مستمر فرآیندها را از اقدامات مهم بانک در جهت بهبود تجربه مشتری عنوان کرد و گفت: «سرزمین هوشمند مهر» با هسته مرکزی «کیوبانک» را یکی از طرحهای راهبردی بانک معرفی کرد که بر مبنای بازاریابی نوین و آموزش مستمر کارکنان اجرا میشود.
در پایان این مراسم، از رؤسای شعب «ولیعصر(عج)»، «اشنویه» و «تکاب» بهعنوان شعب برتر استان آذربایجان غربی و همچنین از «شهاب تدین» مدیر استان تقدیر شد.
گفتنی است، در سفر مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران به استان آذربایجان غربی، خزانه بانک در این استان افتتاح شد.
https://rooydadejadid.ir/?p=132190
















