گروه : بانک و بیمه
به گزارش رویداد جدید ، حیدری در گفتوگو با خبرنگار رسانه تجارتگردان، ضمن تبریک روز بیمه به همکاران، مشتریان و سهامداران بیمه آسیا، اظهار داشت: از ابتدای حضورم در این شرکت، دو حوزه منابع انسانی و فناوری اطلاعات را به عنوان تمرکز استراتژیک معرفی کردم. در حوزه تحول دیجیتال، طی شش ماه گذشته چهار محصول آنلاین جدید در زمینههای آتشسوزی، عمر، حادثه و مسئولیت طراحی و عرضه کردیم که با نوآوریهایی همراه بوده است.
وی افزود: تاکنون بیش از ۱۰ هزار بیمهنامه از این محصولات به صورت آنلاین فروخته شده و برودی از اپلیکیشن جدید بیمه آسیا رونمایی میشود. این اپلیکیشن امکان ارتباط دوسویه با مشتریان را فراهم میکند و علاوه بر صدور بیمهنامه، خدمات خسارت را نیز به صورت شفاف، سریع و دقیق ارائه خواهد داد.
مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به حوزه بیمههای عمر گفت: محصولات جدیدی در این بخش داریم و محصولات قبلی را با شرایط بهتر و نسخههای بهروز شده عرضه میکنیم. اپلیکیشن ما فضایی برای صدور آنلاین، مدیریت خسارات، اطلاعرسانی طرحها و برنامهها از طریق موبایل فراهم خواهد کرد.
حیدری با استناد به پژوهشهای اخیر در صنعت بیمه، تاکید کرد: نیاز مشتریان از حضور فیزیکی به سمت اینترنت و سپس به اپلیکیشنهای موبایل سوق پیدا کرده است. سهم وب در حال کاهش است و استفاده از موبایل رو به افزایش، بنابراین ما این بستر را برای ارائه خدمات مناسب طراحی کردهایم.
وی در خصوص اولویتهای شرکت اظهار داشت: من به افزایش سهم بازار اعتقادی ندارم. بیمه آسیا به عنوان بزرگترین شرکت خصوصی کشور با ۶۶ سال سابقه، نیازی به افزایش بیرویه پرتفو ندارد. اولویت ما انتخاب ریسکهای مناسب، اعتبارسنجی دقیق، وصول بهموقع مطالبات و سرمایهگذاری درست است تا در زمان پرداخت خسارت، نگرانی نداشته باشیم و رضایت مشتریان و سهامداران را جلب کنیم.
مدیرعامل بیمه آسیا همچنین از برنامههای آتی خبر داد و گفت: گام اول ما عرضه چهار محصول آنلاین بود و گام دوم، اپلیکیشن موبایل. در بلندمدت، به دنبال ادغام سیستمهای بیمهگری و مالی مانند مدلهای جهانی ERP هستیم تا فرآیندها یکپارچه شوند.
حیدری در پایان به ورود بیمه آسیا به حوزه هوش مصنوعی اشاره کرد و افزود: در حوزه خسارات درمان و اتومبیل، که متاسفانه با جعل و تقلب روبرو هستیم، گامهای اولیه را برداشتهایم. با مذاکره با دو تا سه شرکت دانشبنیان و ارائه دادهها، تخمین میزنیم ۵ تا ۷ درصد خسارات ناشی از تقلب باشد که رقم قابل توجهی است. سال آینده، بیمه آسیا را به عنوان پرچمدار هوش مصنوعی در حوزه خسارات خواهید دید.
https://rooydadejadid.ir/?p=131554















