×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۵ مرداد , ۱۴۰۴
بیمه معلم، متعهد به رضایتمندی زائران اربعین: راه‌های رسیدگی به نظرات و شکایات

در راستای این تعهد، در صورت هرگونه نظر، پیشنهاد یا شکایت در مورد روند خدمت‌رسانی، زائران محترم می‌توانند به‌راحتی از طریق یکی از روش‌های زیر با ناظران بیمه مرکزی مستقر در نجف و کربلا در ارتباط باشند:
۱) ثبت شکایت از طریق ورود به بخش شکایات سایت بیمه مرکزی
۲) ثبت شکایت از طریق ورود به برنامه کاربردی همیار اربعین سازمان حج و زیارت، با انتخاب بخش بیمه اربعین و کلیک روی لینک سامانه ثبت شکایات بیمه مرکزی
۳) ثبت شکایت از طریق ورود به سایت سماح و کلیک روی لینک سامانه ثبت شکایات بیمه مرکزی
۴) تماس با ناظرین بیمه مرکزی مستقر در نجف و کربلا با شماره تماس‌‏های زیر:
• ۰۷۸۷۷۷۵۰۸۴۱
• ۰۷۸۸۲۵۷۲۹۱۳
• ۰۷۸۷۷۷۶۰۸۴۹
• ۰۷۸۸۲۵۷۲۸۵۱
• ۰۷۸۸۲۵۷۲۸۴۱
بیمه معلم با استقرار تیم‌های پشتیبانی در مرزهای ایران و عراق و ارائه خدمات ۲۴ ساعته، در تلاش است تا در هر لحظه از این سفر معنوی، همراه و حامی زائران باشد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------