×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۴
تثبیت گواهی استاندارد بین‌المللی ISO 15838 در مرکز ارتباط با مشتریان بیمه دی

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی مصطفی اسماعیلی گفت: این شرکت در ارزیابی‌های دوره‌ای، توانست گواهی معتبر استاندارد بین‌المللی ISO 15838 در حوزه مرکز ارتباط با مشتریان را تمدید کند.

وی اظهار داشت: این موفقیت بیانگر تعهد این شرکت به بهبود مستمر کیفیت خدمات و رضایت مشتریان است.

وی گفت: این شرکت علاوه بر تمدید گواهی ISO 15838 (در مرکز ارتباط با مشتریان) همچنین موفق به حفظ استانداردهای بین‌المللی ISO 10002  (در رسیدگی به شکایات مشتریان) و ISO 10004 (در رضایتمندی مشتریان)  شد.

به گفته اسماعیلی ارتقای زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، بهبود فرآیندها و افزایش سطح کیفی خدمات، از جمله اقدامات کلیدی مدیریت امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی در این مسیر بوده است.

وی گفت: حفظ این استانداردها نشان‌دهنده پایبندی بیمه دی به اصول نوین مدیریت کیفیت، انضباط سازمانی و تمرکز بر ارتقای تجربه مشتری است.

اسماعیلی اضافه کرد: این  رویکرد  شرکت  بیمه دی را در میان دیگر بیمه‌گران کشور به‌عنوان الگویی در حوزه خدمات مشتریان معرفی کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------