
به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی بیمه دی هادی عبداللهی گفت: نمایندگان همواره نقش محوری در تقویت برند و رضایتمندی مشتریان ایفا میکنند.
وی در ادامه با ابراز خرسندی از تعامل روزافزون ستاد و شبکه فروش در بیمه دی، این همافزایی را عامل کلیدی موفقیت شرکت در فروش و خدمات پس از فروش دانست.
ارائه خدمات بر بستر دیجیتال ضرورتی اجتناب ناپذیر است
مدیر عامل شرکت بیمه دی با تأکید بر اهمیت اقتصاد دیجیتال در فضای کنونی کسبوکار، گفت: حرکت بهسوی ارائه خدمات بر بسترهای الکترونیکی دیگر یک انتخاب یا اقدام نمایشی نیست، بلکه ضرورتی اجتنابناپذیر است.
عبداللهی اظهار داشت: بیمه دی نیز با راهاندازی سوپراپلیکیشن «دِیدار» گامهای مؤثری در این مسیر برداشته و موفق به افزایش رضایت بیمهگذاران و گسترش حوزه فعالیت نمایندگان در وسعت بیشتر شده است.
https://rooydadejadid.ir/?p=126282