گروه : بانک و بیمه
به گزارش رویداد جدید به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ ارزیابی شاخصهای عملکرد در بخشهای مختلف بانکداری الکترونیک بانک مسکن طی آبانماه، از تداوم ارائه مطلوب خدمات غیرحضوری به هموطنان حکایت دارد.
بر این اساس، تمامی مدیریتهای شعب استانها و مناطق موفق به تحقق هدف ساعات سرویسدهی دستگاههای خودپرداز شدند.
تمرکز بر بهبود تجربه مشتری و جلب رضایتمندی آنان و ارائه خدمات سریع و در دسترس به مشتریان، بخش مهمی از سیاستهای مشتریمداری بانک مسکن را تشکیل میدهد.
در ارزیابی آبانماه، شاخصهای مالی بانکداری الکترونیک، کارکرد دستگاههای خودپرداز و پایانههای فروش و اقدامات ترغیبی برای استفاده بیشتر از خدمات غیرحضوری با رویکرد فعالیتهای VTMS، همانند ماههای گذشته در مدیریتهای شعب بانک مسکن مورد سنجش قرار گرفت.
نتایج این بررسیها حاکی از آن است که مدیریت شعب بانک مسکن در استانهای «گیلان»، «قم» و «مرکزی» توانستهاند فراتر از اهداف تعیینشده در شاخصهای مالی بانکداری الکترونیک عمل کنند.
همچنین، ارزیابی اقدامات شعب در راستای ترغیب مشتریان به بهرهگیری از خدمات بانکداری الکترونیک با تمرکز بر رویکرد VTMS در آبانماه نشان میدهد که عملکرد اغلب شعب به اهداف تعیینشده بسیار نزدیک بوده است.
در این میان، شعبه مستقل مرکزی تهران و مدیریت شعب بانک مسکن در استانهای گیلان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی و خراسان جنوبی بالاترین سطح عملکرد در این حوزه را به خود اختصاص دادهاند.
https://rooydadejadid.ir/?p=132040
















