×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۴ تیر , ۱۴۰۴
تقدیر سرپرست اداره کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران از کیفیت خدمات رسانی در میادین و بازارهای میوه و تره بار

به گزارش رویداد جدید به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران؛ در جلسه شورای عادی سالانه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نادر شکری از عملکرد و کیفیت خدمات‌رسانی در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران تشکر کرد.
وی افزود: به عنوان یک شهروند در هنگام خرید از میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران شاهد ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی و محصولات هستم.
سرپرست اداره کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران ادامه داد: بهبود کیفیت خدمات‌رسانی و محصولات میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران نشان می‌دهد، احترام به شهروندان و همچنین آموزش کارکنان و کارگران میادین و بازارهای میوه و تره‌بار ، بالا بردن کیفیت محصولات قابل عرضه و دسترسی آسان با قیمت مناسب از مهمترین اولویت‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در این دوره مدیریت شهری بوده و به خوبی اجرایی شده است.
وی بیان کرد: تلاش‌های سازمان مدیریت میادین در بازارهای میوه و تره‌بار محله‌ای به خوبی نشان می‌دهد که بالا بردن کیفیت محصولات و اقتصادی شدن قیمت محصولات دو راهبردی است که با برنامه‌ریزی امکان عملیاتی شدن آن وجود دارد.انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

-----
----------------